Za blagdane im dajte poklon koji će doista i zadržati… Kiehl’s

Kiehl's

Od 1851. Kiehl’s je posvećen pružanju radosti blagdanskim poklonima koje svi vole (i koje ne poklanjaju dalje).

Ove godine, u skladu s dugogodišnjom tradicijom suradnje Kiehl’sa s najpoznatijim umjetnicima na svijetu, brend je surađivao s dizajnerskim dvojcem Public/Official. Suradnja je rezultirala modernim i provokativnim vizualnim prostorom za limitiranu Kiehl’s blagdansku kolekciju 2024.

Inspiriran grafičkim portfeljem i šarenom estetikom dvojca Public/Official, ova kolekcija predstavlja idealan dar. Kolekcija sadržava jedinstvene verzije omiljenih Kiehl’s proizvoda koji odgovaraju individualnim potrebama kože svakog pojedinca. Uključujući adventske kalendare Open For Advent-ure i 12 Mini Advent-ures. Ali i limitirane kolekcije najprodavanijih Kiehl’s formula Calendula Herbal-Extract Toner, Rare Earth Deep Pore Minimizing Clay Mask i Ultra Facial Cream.

Blagdanska kolekcija Kiehl’s x Public/Official

Calendula Herbal-Extract Toner

Umirujući tonik bez alkohola obogaćen laticama nevena koji vidljivo smanjuje crvenilo, masnoću i poboljšava teksturu kože. Ovaj nježni tonik idealan je za pomoć u balansiranju normalne do masne kože, uključujući osjetljivu i kožu sklonu nepravilnostima. Sve za ujednačen ten i umirujući osjećaj osvježene kože.

Rare Earth Deep Pore Minimizing Clay Mask

Učinkovita maska za lice koja smanjuje pore formulirana je s bijelom amazonskom glinom odgovorno nabavljenom pravednom trgovinom od lokalnih zajednica blizu ušća rijeke Amazone. Kiehl’s pročišćavajuća glinena maska pomaže smanjiti višak ulja i smanjiti izgled pora kako bi koža bila vidljivo ljepša i glatka. Odlijepite naljepnicu i otkrijte zabavno iznenađenje!

Ultra Facial Cream (50 ml i 125 ml)

Najprodavanija Kiehl’s krema za lice formulirana s 4,5 % skvalanom, glacijalnim glikoproteinom i pro-ceramidom jača hidracijsku barijeru kože za mekšu, glađu kožu i hidraciju tijekom 72 sata*. Odlijepite naljepnicu i otkrijte zabavno iznenađenje!

O umjetniku

Richard je proveo gotovo dva desetljeća kao osnivački partner i kreativni vođa južnoafričke konzultantske tvrtke za brendiranje, Disturbance, koja je stekla reputaciju jedne od najutjecajnijih kreativnih agencija u zemlji i redovito je bila rangirana među deset najboljih agencija u Južnoj Africi unatoč namjernom odbijanju za proširenjem. Richard se preselio u New York 2013. godine i od tada radi s klijentima kao što su L’Oreal, Calvin Klein, CVS, Hewlett Packard Enterprise, Walmart, Lenovo, American Express, SAP i Netflix.

Heidi je bila suosnivačica nagrađivanoga dizajnerskog studija Daddy Buy Me a Pony u Cape Townu, a 2008. se preselila u New York gdje je bila suosnivačica dizajnerskog brenda inspiriranog Afrikom, Mr. Somebody & Mr. Nobody. Njezin rad obuhvaća identitet brenda, web, tisak, tekstil i prostore, a radila je za klijente poput Comme des Garçons, Nike, The New Yorker, The New York Times, Victoria and Albert Museum, Kipling te brojne boutique hotele i restorane.

Više detalja o novoj kolekciji i kampanji možete popratiti na kiehls.hr.

*Temeljeno na instrumentalnom testu.