Svjetski poznata grupacija ulazi na tržište Saudijske Arabije

Jedna od vodećih svjetskih hotelskih grupacija, Karisma Hotels & Resorts, koja je u prvom kvartalu prošle godine, uspješno konsolidirala vlasničku strukturu. Preuzela većinsko vlasništvo i upravljanje dubrovačkim Hotelom Plat, nastavlja širiti svoje prisustvo na najluksuznijim destinacijama. S Fondom za razvoj turizma Saudijske Arabije potpisala je Memorandum o razumijevanju na Međunarodnom forumu o investicijama u hotelijerstvu (IHIF) u Berlinu, čime su otvorena vrata investiranja u izgradnju luksuznih odmarališta u jednoj od najmoćnijih država Bliskog istoka.

Otvaranje novih tržišta – Saudijaska Arabija

Riječ je o strateškom koraku ka stvaranju novih potencijala u turističkoj ponudi koja je u Saudijskoj Arabiji u ogromnoj ekspanziji. U prilog tome govori činjenica da je Kraljevina postavila cilj da do 2030. privuče 150 milijuna turista, s obzirom na to da su prvobitni plan od 100 milijuna posjetitelja već ostvarili prošle godine.

Sporazum se, prije svega, odnosi na definiranje podrške potencijalnim investitorima, klijentima i partnerima iz industrije turizma i ugostiteljstva, u čemu Karisma grupacija ima značajno iskustvo. U njihovom impresivnom portfoliju nalaze se luksuzni hoteli u Latinskoj Americi, na Karibima i u Europi. Kao i brendovi poput Nickelodeon Hotels & Resorts, Margaritaville Island Reserve®️ by Karisma, Margaritaville Beach Resort Ambergris Caye. Dio ponude na koju su ponosni predstavljaju i hoteli u regiji kao što su BOR Hotel by Karisma na Zlatiboru. On je poznat po izuzetnoj usluzi, hrani i komforu o kojem se priča, i Azul Beach Resorts Montenegro by Karisma u Crnoj Gori.

Veliko nam je zadovoljstvo najaviti ulazak naše kompanije na tržište Saudijske Arabije. U planu je da s našim partnerima i lokalnim kompanijama izgradimo više hotela na ovom tržištu. Oslanjajući se na našu ekspertizu u planiranju, razvoju, posjedovanju i upravljanju all-inclusive i European Plan resortima širom sveta, predstavimo hotele s jedinstvenim konceptom. Želja nam je da nastavimo partnerstvo sa svjetski poznatim brendovima i donesemo novu ponudu za savršeni odmor u Kraljevini”. Rekao je Esteban Velasquez, CEO grupacije Karisma Hotels & Resorts.

Cilj povezivanja svijeta sa Saudijskom Arabijom

Cilj Fonda za turistički razvoj je povezivanje svijeta s mogućnostima brzorastućeg sektora turizma Kraljevine Saudijske Arabije. Fond pruža financijsku i nefinancijsku podršku, kako međunarodnim privatnim investitorima, tako i domaćim malim i srednjim poduzećima i poduzetnicima.

Suradnja s grupacijom Karisma Hotels & Resorts omogućava nam da udruženim snagama istražimo izvodljivost financiranja i podržavanja inovativnih projekata koji će značajno doprinijeti rastu sektora turizma”. Istaknuo je Qusai Al-Fakhri, izvršni direktor Fonda za razvoj turizma Saudijske Arabije.

O Fondu za turistički razvoj Saudijske Arabije

Fond za turistički razvoj osnovan je 2020. godine s ciljem povezivanja svijeta s mogućnostima brzorastućeg sektora turizma Saudijske Arabije. S budžetom od 4 milijarde dolara nastoji kroz investicije učiniti turizam još atraktivnijim, kako kreditorima, tako i investitorima. Saudijska Arabija je otvaranjem svojih vrata turistima 2019. godine postala jedna od zemalja s najviše turističkih investicijskih prilika na svijetu. Upravo ovaj sektor je glavni pokretač Saudijske vizije 2030, programa koji je Kraljevina pokrenula kako bi postigla ekonomsku, društvenu i kulturnu diverzifikaciju.

Za više informacija posjetite link: Fond za turistički razvoj

O grupaciji Karisma Hotels & Resorts

Karisma Hotels & Resorts jedna je od vodećih svjetskih grupacija u području hotelskog menadžmenta. Ona s poslovnom strategijom i filozofijom u potpunosti usmjerenom na upravljanje visokoprofilnim turističkim projektima. U njenom impresivnom portfoliju nalaze se luksuzni hoteli u Latinskoj Americi, na Karibima i u Europi. Također brendovi poput Nickelodeon Hotels & Resorts, Margaritaville Island Reserve®️ by Karisma, Margaritaville Beach Resort Ambergris Caye, BOR Hotel by Karisma i Azul Beach Resorts by Karisma. Tijekom 2023. godine, Karisma Hotels & Resorts je preuzela i većinsko vlasništvo i upravljanje dubrovačkim Hotelom Plat u Hrvatskoj. Grupacija je više puta nagrađivana najvišim priznanjima u industriji. Uključujući prestižne Conde Nast Traveler’s „Top 30 Hotels in Cancun“, World Waterpark Association „Leading Edge Award2, Travel Weekly „Magellan Awards“, kao i AAA „Five Diamond Award“ i „Four Diamond Award“.