Ove godine poznata ženska web platforma Femina.hr obilježava 15. godišnjicu postojanja na medijskoj sceni u Hrvatskoj. Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor.
Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama. Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila… Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi. I dalje uspješno hvataju korak s rastućim platformama nove generacije. Svojim je primjerom unutar svih ovih godina, Femina.hr utrla put svim kasnijim digitalnim projektima i lifestyle portalima. Koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drugačije varijacije u prezentaciji sadržaja.
Femina.hr slavi 15 godina
Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet. Novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da stranica bude estetski još modernija i elegantnija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović. Maja je uvijek s Feminom surađivala na svim projektima kreirajući nježne i ženstvene, ali vrlo prepoznatljive i karakterne vizuale.
Uz direktora Marka Raspora, te glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka. Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice. Od Globusa, preko Mile i Cosmopolitana, Danijelina je karijera vrlo bogata i dinamična, a u nju je uspješno uklopila i svoje prisustvo na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka.
Glavna urednica, Zora Bjelousov ističe. “Osvježene estetike, ali s prepoznatljivim layoutom na zaslonima, Femina.hr kreće u svoju “Novu eru” – za nove generacije žena, ali, naravno, ostajući vjerna i svojoj stalnoj publici koja je kroz ovih 15 godina neprestano rasla. Od web stranice koju je na početku čitalo tek par stotina ljudi, Femina je postala prepoznatljiva oaza ljepote, ženstvenosti i dobrih vibracija, koju danas čita preko 100.000 ljudi.
U životu portala svakodnevno sudjeluju i čitateljice, kroz svoje komentare, a u bazi ih ima registriranih preko 40.000. Femina.hr i dinamično vodi svoje društvene mreže, pazeći na estetiku, sadržaj i profinjenost te na Facebooku broji preko 61.700 pratitelja, a na Instagramu 23.800.”
Fotografije teama Femina.hr potpisuje Duška Stepanov. Foto-session odrađen je u prekrasnom prostoru Modul concept storea u Zagrebu. Modul d.o.o. moderna je hrvatska tvrtka specijalizirana za proizvodnju tapeciranog namještaja, usmjerena na projektna opremanja ugostiteljskih i hotelskih objekata, privatnih domova i uredskih prostora.