Uniline Grupa kontinuirano ulaže u promociju Hrvatske na azijskom tržištu. Među prvima prepoznala potencijal dalekih tržišta za hrvatski turizam. S ciljem još boljeg povezivanja Hrvatske i Azije, južnokorejska aviokompanija T’way Air od 16. svibnja uvodi direktnu zrakoplovnu liniju Seul – Zagreb.
Povezivanje s azijskim tržištem
Azijsko tržište od iznimne je važnosti za hrvatski turizam s velikim potencijalom za daljnji razvoj, Predstavnici Uniline grupe, vodeće destinacijske menadžment kompanije, dva tjedna u travnju proveli u Kini i Južnoj Koreji. Održali su niz sastanaka, među kojima su i susreti s veleposlanikom Republike Hrvatske u Koreji g. Damirom Kušenom i čelnicima južnokorejske aviokompanije T’way Air.
S ciljem boljeg povezivanja Hrvatske i Azije, T’way Air od 16. svibnja uvodi direktnu zrakoplovnu liniju Seul – Zagreb, koju Zagreb nije imao od početka pandemije. T’way je najavio tri leta tjedno – utorkom, četvrtkom i subotom. Najavljeni su zrakoplovi tipa A330-300 koji u floti ovog prijevoznika imaju kapacitet od 347 sjedala.
“Ovaj značajan uspjeh rezultat je višegodišnjih razgovora, ulaganja u razvoj tržišta te izvrsnih odnosa Uniline grupe, hrvatskih veleposlanstava u Kini i Južnoj Koreji, Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice s našim azijskim partnerima. Podsjetit ću važnost ovog tržišta za hrvatski turizam, jer je primjerice prije pandemije gotovo pola milijuna azijskih gostiju posjetilo Hrvatsku. Uniline grupa je i tijekom izazovnog pandemijskog razdoblja zadržala svoja predstavništva na dalekim tržištima, te smo intenzivno radili na promociji Hrvatske, a između ostalog i zagovarali pokretanje izravne zrakoplovne linije, koja će bitno olakšati putovanja i utjecati na povećanje broja dolazaka gostiju iz čitave Azije”. Izjavio je predsjednik Uprave Uniline grupe Boris Žgomba.
Uniline Grupa prepoznaje potencijal azijskog tržišta
Uniline Grupa kontinuirano ulaže u promociju Hrvatske na azijskom tržištu. Među prvima prepoznala potencijal tržišta i uspostavila partnerske odnose u Kini i Južnoj Koreji, u kojima imaju i vlastita predstavništva.
Ove se godine očekuje potpuni oporavak azijskog tržišta i povratak na predpandemijske brojke. Azijski gosti putuju tijekom cijele godine. Hrvatsku smatraju poželjnom i sigurnom destinacijom te prilikom posjete naglasak stavljaju na istraživanje kulturnih i prirodnih ljepota.