Prije nekoliko dana na otoku Cresu s radom je krenuo hotel “The Isolano”. On je brendiran oznakom Autograph Collection by Marriott. Riječ je o investiciji od 17 milijuna eura koja je započeta prije nešto više od dvije godine, a iza koje stoji tvrtka Valdarke d.o.o. uspješnog hotelskog menadžera i rođenog Cresanina Nikole Avrama.
Hrvatska dobiva prvi hotel na otoku najprestižnijeg brenda Marriott
Realizacijom ovog projekta Hrvatska je dobila prvi hotel na jednom od otoka iz najprestižnijeg i najvećeg hotelskog lanca Marriott Internationala. Autograph Collection pak označava podbrend Marriotta koji je rezerviran za boutique luksuzne hotele kategorizirane s pet zvjezdica. Ti hoteli naglašavaju autentičnu lokalnu kulturu i odaju počast arhitektonskom, interijerskom i turističkom artizmu.
Samo podbrend Autograph Collection u svome portfelju broji više od 300 hotela smještenih na najatraktivnijim lokacijama u 50 zemalja svijeta. Sada je na tu kartu upisana i Hrvatska, a što se preklapa s nastojanjima privlačenja velikih turističkih investicija i transformacije domaćeg turizma u održivu, strukturiranu i luksuznu industriju.
The Isolano Autograph Collection by Marriott
Resort The Isolano Autograph Collection na Cresu imat će 49 prostranih, elegantno uređenih soba pet kategorija, dva vanjska grijana bazena. Beach bar, dvoranu za evente, nekoliko različitih gastro lokacija, kao i moderan wellness i SPA centar, a goste će posebno oduševiti ekskluzivan pristup plaži, samo nekoliko koraka od njihovih soba.
Dizajn pak evocira autentični jadranski šarm pa tako ovaj hotel sadrži kamen s otoka Brača, pažljivo uklopljen u arhitekturu i dekor, kako bi gosti od samog trenutka dolaska osjetili povijest i tradiciju cjelokupnog podneblja morske Hrvatske. Uređenje interijera potpisuje naša proslavljena dizajnerica Kristina Zanić.
Eksterijer hotela, kažu iz Isolana, okružen je netaknutim krajolicima i skrivenim plažama. Nudi izravan pristup obali i prekrasan pogled, a nalazi se na samo desetak minuta hoda od grada Cresa. Cijeli objekt smišljen je kao skladan spoj modernog dizajna s decentnim elementima, dok je interijer nadahnut opuštenim i autentičnim ambijentom starih kamenih sela te šarenih kuća na creskoj rivi. Posebna pažnja posvećena je očuvanju tradicionalnog izgleda, gdje se osjeti venecijanski arhitektonski utjecaj koji je stoljećima ostao prisutan na otoku.
Izjava investitora Nikole Avrama
Investitor Nikola Avram kazao je kako je hotel krenuo s radom sredinom listopada iako očekivano da će to biti kolovoz.
“S ovako velikim i kompleksnim investicijama nerijetko se događa da se rokovi malo premaše, no mi smo zbog cijele logistike ali i otočke pozicije cijeli proces produljili za dva mjeseca kako bismo bili sigurni da je sve na svome mjestu što se tiče pravne i funkcionalne strane hotela. Također, htjeli smo do savršenstva uhodati i naše radnike kojih sada brojimo 65. Oni su pod mentorstvom našeg generalnog menadžera Marija Ivića. Neizmjerno smo ponosni što smo Hrvatsku ovakvim projektom dodatno pozicionirali kao idealnu turističku destinaciju koja je otvorena za rast i razvoj ključne industrijske grane. Također, u cijeloj priči imamo i taj ekskluzivitet i moment otočke vibrantnosti što na cjelokupnoj jadranskoj obali još nije viđeno. Iza nas su izazovne dvije i pol godine pri čemu bih se zahvalio prije svega kolegama i suradnicima ali i svim Cresanima kao i turističkoj i stručnoj javnosti čiju smo podršku imali”, kazao je Avram.
Jedinstven doživljaj brenda Autograph Collection
Generalni mendžer Mario Ivić kazao je kako su hoteli pod brendom Autograph Collection poznati su po tome što pružaju jedinstvene doživljaje svojim gostima, čime se izdvajaju od standardiziranih luksuznih hotela. Oni spajaju vrhunski komfor s lokalnim karakterom, promovirajući kulturnu baštinu i autentičnost destinacije u kojoj se nalaze.
“Osim spomenutih dizajnerskih i kulturoloških značajki, hotel se ističe i po energetskoj učinkovitosti, s naglaskom na održivost. Upotreba prirodnih materijala poput kamena i drva doprinosi stvaranju ugodne i mirne atmosfere, koja će gostima pružiti istinski doživljaj boravka u skladu s prirodom. Time se naglašava i važnost očuvanja okoliša, što je u skladu s globalnim trendovima održivog turizma. Također je povezano i s lokalnim vrijednostima Cresa, jednog od najočuvanijih i najljepših otoka na Jadranu. Također, hotel plijeni visokom tehnološkom funkcionalnošću. Gosti mogu pristupiti sobama pomoću pametnih telefona, bez potrebe za fizičkim ključevima, čime im se pruža dodatna praktičnost i sigurnost. Sobe su također opremljene naprednom tehnologijom, uključujući pametne televizore i automatizirane kontrole rasvjete i temperature, omogućujući gostima prilagodbu prostora za maksimalnu udobnost”. Izjavio Ivić dodavši kako je hotel adult friendly.
Gastro ponuda hotela The Isolano
Što se tiče gastro ponude, svako jelo ‘slavi ‘vibrantnu kulinarsku baštinu Jadrana na čelu s Aleksandrom Kerekesom. On je talentirani chef, poznatom po inovativnim kulinarskim kreacijama i predanosti korištenju lokalnih sastojaka. Gosti tako mogu uživati u najfinijim morskim delicijama u kombinaciji s lokalnim hrvatskim vinima. Za koktele su zaduženi stručni koktel majstori kreiraju osvježavajuća pića s domaćim sastojcima, nudeći savršeni spoj okusa i zdravlja.
Portfelj Marriott Internationala u Hrvatskoj trenutno obuhvaća pet objekata u ključnim turističkim i poslovnim odredištima. Sheraton Dubrovnik Riviera, Le Méridien Lav Split, AC Hotel by Marriott Split, Westin Hotel Zagreb te Sheraton Hotel Zagreb. Otvaranje Autograph Collection hotela na Cresu značajno će pridonijeti razvoju turizma na ovom otoku, čime će postati nova luksuzna destinacija Jadrana. Uz to, za 2025. godinu planirano je otvaranje Opatija Marriott Hotela, dok se za 2026. godinu najavljuje otvaranje još jednog hotela iz Autograph Collection brenda, ovaj put u Komiži na otoku Visu.