Hrvatski nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines predstavlja svoju ponudu letova na sajmu WTM u Londonu (5.-7. studenoga) u sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice.
Croatia Airlines leti u 28 međunarodnih odredišta
U sklopu ljetnog reda letenja 2025. godine (25. ožujka – 25. listopada) Croatia Airlines planira letjeti u svih 28 međunarodnih odredišta s kojima su zrakoplovi tvrtke izravno povezivali Hrvatsku tijekom ovogodišnje turističke sezone. Letovi na pojedinim sezonskim linijama počet će već potkraj ožujka iduće godine. Obavljat će se sve do kraja listopada 2025.g., čime nacionalni avioprijevoznik nastavlja pridonositi produljenju turističke sezone u Hrvatskoj.
Širenje mreže međunarodnih letova
U planu je širenje mreže međunarodnih letova te povećanje broja letova tijekom ljetne sezone s isporukom novih zrakoplova Airbus A220. Podsjetimo, kompanija je u srpnju ove godine u flotu uključila prvi novi zrakoplov A220. Tim je počela cjelokupna obnova flote do 2027. godine, najveći projekt u 35-godišnjoj povijesti tvrtke. Dolazak drugog novog zrakoplova A220 očekuje se do kraja ove godine, a još tri zrakoplova trebalo bi biti isporučena do vrhunca sljedeće turističke sezone. To će kompaniji osigurati daljnji rast, odnosno razvoj mreže odredišta te povećanje raspoloživih sjedala.
Sukladno tome, planirani su letovi na ukupno 73 linije (8 više nego ove godine). U vršnom dijelu sezone planirano je povećanje broja letova za 12% te naleta za 14% u odnosu na ovogodišnju sezonu. U tom razdoblju putnicima će na tjednoj bazi biti na raspolaganju više od 108.000 sjedala, predstavlja značajan porast od 57%. Treba napomenuti kako će realizacija ovisiti o dobivanju slotova te dinamici isporuke novih zrakoplova.
Novi vizualni identitet
Novo razdoblje poslovanja Croatia Airlinesa krasi i novi vizualni identitet. Redizajniranim logotipom, kao i novim unutarnjim i vanjskim izgledom zrakoplova, kompanija ostaje dosljedna svom prepoznatljivom identitetu. Kreće u budućnost dodatno naglašavajući osnovne kompanijske poruke: kvalitetu, sigurnost, pouzdanost, tehničku izvrsnost/preciznost, udobnost putovanja te gostoprimstvo, dok se dizajn znaka približava dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka i postala prepoznatljiva.
Drago mi je da iduće godine naš avioprijevoznik planira letjeti na 28 međunarodnih destinacija uz veći broj letova i sjedala. Važnost zračnog prometa za hrvatski turizam je neupitna, a posebno kada je riječ o povezivanju Hrvatske s našim najvažnijim europskim tržištima van samih ljetnih mjeseci, odnosno u pred i posezoni u kojima jedino ima prostora za rast turističkog prometa. Naime, kvalitetna povezanost zračnim putem jedan je od osnovnih preduvjeta u pozicioniranju Hrvatske kao održive, lako dostupne i atraktivne cjelogodišnje destinacije. Izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. U idućoj godini planira niz zajedničkih suradnji poput daljnjeg predstavljanja autentične gastronomske ponude naših turističkih regija na letovima Croatia Airlinesa.