Booking.com otkriva trendove obiteljskih putovanja

booking

Obitelji već pripremaju svoje kofere za velika ljetna putovanja. Vodeća digitalna platforma za putovanja Booking.com, čija je misija da svima olakša istraživanje svijeta, izvijestila je da pretrage smještaja za obitelji za ljetnu sezonu putovanja već bilježe porast od 8 %2 u usporedbi s prošlom godinom, dok pretraživanja letova na globalnoj razini bilježe porast od 21 %.3 Ove brojke naglašavaju snažan interes za putovanja ovoga ljeta, budući da obitelji žele maksimalno iskoristiti toplije mjesece.

Booking: Obitelji traže odlične plaže, ukusnu domaću kuhinju i kulturne doživljaje

Gotovo dvije trećine (62 %) obitelji navode kvalitetno provođenje vremena kao glavnu motivaciju za putovanje ove godine. Zatim i pronalaženje vremena za istinsko opuštanje (58 %) i otkrivanje novih mjesta (48 %)1.

Motivacija obitelji za putovanja dobro se poklapa s popularnim mjestima ovoga ljeta. Ona uključuju odredišta poznata po svojim slikovitim plažama, izvrsnoj lokalnoj kuhinji i bogatim prilikama za uranjanje u kulturu. Bilo da se radi o mirnim plažama Drača u Albaniji ili živopisnim i raznolikim četvrtima Tokija u Japanu, ova odredišta nude mnoštvo mjesta za boravak i iskustva putovanja koja će obogatiti i zabaviti svakog člana obitelji.

Najpopularnije svjetske ljetne destinacije za obitelji2

1. Drač, Albanija                 6. Palma de Mallorca, Španjolska

2. Tangier, Maroko             7. Tokio, Japan

3. Marrakech, Maroko         8. Dubrovnik, Hrvatska

4. Destin, Florida, SAD     9. Madrid, Španjolska

5. Sevilla, Španjolska       10. Bangkok, Tajland

S više od 29 milijuna ukupno oglašenih smještaja diljem svijeta, u 220 zemalja i teritorija i više od 175.000 odredišta, obitelji mogu pronaći idealno mjesto za boravak ovog ljeta na temelju svojih potreba. To uključuje više od 7,4 milijuna smještaja za odmor, apartmana i drugih jedinstvenih mjesta za boravak. Na taj način pozicionirajući Booking kao lidera u ne-hotelskom smještaju.

Bolji pogled iz kuta obiteljskih putovanja

Ove godine odluke o obiteljskom putovanju oblikovane su širokim rasponom interesa i ponašanja koji mijenjaju tradicionalni način putovanja s našim najmilijima.

  • 55 % obitelji u svijetu kaže da ih je na putovanje inspiriralo kušanje hrane viđene u emisiji ili filmu, ističući utjecaj popularnih medija na odabire putovanja.1

  • 48 % obitelji planira koristiti AI alate kao dio svog planiranja putovanja u 2024. Na taj način pokazujući želju za usvajanjem novih praksi kako bi optimizirali svoje putovanje. 1 Obitelji u SAD-u, UK-u, Australiji i Novom Zelandu sada mogu koristiti AI Trip Planner, koji se nalazi izravno u mobilnoj aplikaciji Booking.com, za početak procesa planiranja putovanja.4

  • Dadilje na putovanjima mogle bi postati trend ovog ljeta s 31 % obitelji koje kažu da bi vjerojatno izdvojili proračun za to da netko čuva njihovo dijete ili djecu na putovanju. Ova stopa premašuje više od polovice (50 %) u Indiji, Hong Kongu i Tajlandu.5

  • Udobnost je također glavni prioritet jer 74 % obitelji diljem svijeta navodi klimatizaciju kao najvažniju pogodnost prilikom rezervacije smještaja.1

Uz Booking.com, pronalazak savršenog ljetnog obiteljskog odmora nikada nije bio lakši. Putnici mogu organizirati svaki element svog putovanja bez napuštanja platforme ili mobilne aplikacije. Od više od 30 različitih kategorija smještaja do vezanih letova, najma automobila i lokalnih atrakcija, Booking.com povezuje putovanja za putnike diljem svijeta.


Bilješke 1-3:

1Istraživanje Travel Trends 2024. naručio je Booking.com, a neovisno je provedeno na uzorku odraslih osoba koje su u posljednjih 12 mjeseci otišle na putovanje iz razonode s noćenjem, planiraju putovati u 2024. i uključeni su u planiranje putovanja. Uzorak se sastoji od 32.300 ispitanika u 32 zemlje i teritorija, uključujući 2000 iz SAD-a, 800 iz Kanade, 1800 iz Meksika, 800 iz Kolumbije, 1800 iz Brazila, 800 iz Argentine, 1800 iz Australije, 500 iz Novog Zelanda, 800 iz Španjolske, 800 iz Italije, 1800 iz Francuske, 1800 iz Velike Britanije, 1800 iz Njemačke, 800 iz Nizozemske, 500 iz Danske, 500 iz Švedske, 400 iz Hrvatske, 800 iz Švicarske, 800 iz Belgije, 800 iz Irske, 800 iz Portugala, 1800 iz Indije, 800 iz Kine, 500 iz Hong Konga, 800 iz Tajlanda, 800 iz Singapura, 500 iz Tajvana, 800 iz Vijetnama, 800 iz Južne Koreje, 1800 iz Japana, 500 iz UAE. Ispitanici su ispunili online anketu u siječnju ili veljači 2024.

2Pretraživanja smještaja, koja uključuju najmanje jedno dijete, za datume između 22. travnja 2024. i 29. travnja 2024., s datumima prijave od 1. lipnja 2024. do 1. rujna 2024., u usporedbi s datumima pretraživanja između 22. travnja 2023. i 29. travnja, 2023. s datumima prijave od 1. lipnja 2023. do 1. rujna 2023.

3Pretraživanja letova, koja uključuju najmanje jedno dijete, za datume između 1. siječnja 2024. i 31. ožujka 2024., s datumima polaska između 1. lipnja 2024. i 1. rujna 2024., u usporedbi s datumima pretraživanja između 1. siječnja 2023. i 31. ožujka, 2023., s datumima polaska između 1. lipnja 2023. i 1. rujna 2023.

Bilješke 4-5:

4AI Trip Planner dostupan je članovima Geniusa u SAD-u, UK-u, Australiji i Novom Zelandu. Članovi moraju biti prijavljeni na svoj Booking.com račun u mobilnoj aplikaciji. Moraju i imati postavke jezika postavljene na engleski kako bi pristupili alatu.

5Istraživanja predviđanja za putovanja u 2024. naručio je Booking.com, a provedeno je na uzorku odraslih osoba koje planiraju putovati poslovno ili iz razonode u sljedećih 12 do 24 mjeseca. Ukupno je sudjelovalo 27.730 ispitanika iz 33 zemlje i teritorija (uključujući njih 1008 iz Argentine, 1012 iz Australije, 505 iz Austrije, 1001 iz Belgije, 1002 iz Brazila, 1009 iz Kanade, 1009 iz Kine, 1002 iz Kolumbije, 508 iz Hrvatske, 504 iz Danske, 1011 iz Francuske, 1011 iz Njemačke, 1016 iz Hong Konga, 1004 iz Indije, 510 iz Irske, 504 iz Izraela, 1014 iz Italije, 1004 iz Japana, 1009 iz Meksika, 1014 iz Nizozemske, 1015 iz Novog Zelanda, 500 iz Portugala, 502 iz Singapura, 1010 iz Južne Koreje, 1009 iz Španjolske, 502 iz Švedske, 507 iz Švicarske, 504 iz Tajvana, 1003 iz Tajlanda, 502 iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, 1007 iz Ujedinjenog Kraljevstva, 1005 iz SAD-a i 1007 iz Vijetnama). Ispitanici su ispunili online anketu u srpnju 2023. godine.