Novost su letovi Split – Istanbul, a zrakoplovi nacionalnog avioprijevoznika povezivat će Split s 21 inozemnim odredištem
Split je i ovu godinu u planu proširenja avioprijevoznika Croatia Airlines. U ovogodišnjem ljetnom redu letenja, treću godinu zaredom, proširuje se mreža redovitih međunarodnih letova iz Splita u europska odredišta.
Novost su i izravni letovi Split – Istanbul, triput na tjedan – utorkom, četvrtkom i subotom, u razdoblju od 7. svibnja do sredine listopada 2024. Upavo time Croatia Airlines omogućuje još kvalitetniju zračnu povezanost Splita s međunarodnim odredištima. Putnicima na ovoj liniji dostupne su povratne zrakoplovne karte po cijeni već od 179 eura.
Osim toga, ponovno su planirani i sezonski letovi Split – Oslo i Split – Skoplje koji su uvedeni lani, kao i sezonski letovi u Amsterdam, Bukurešt, Dublin, Milano i Stockholm koji su uvedeni 2022. godine, tako da će zrakoplovi Croatia Airlinesa tijekom ove sezone povezivati Zračnu luku Split s 21 međunarodnim odredištem, odnosno 22 zračne luke (Amsterdam, Atena, Beč, Berlin, Bukurešt, Dublin, Düsseldorf, Frankfurt, Istanbul, Kopenhagen, London Gatwick i London Heathrow, Lyon, Milan, München, Oslo, Pariz, Prag, Rim, Skoplje, Stockholm i Zürich).
O suradnji zračne luke Split
- Drago nam je što putnicima iz Splitsko-dalmatinske županije, nakon zimskog razdoblja u kojem smo Split izravno povezivali sa šest međunarodnih odredišta (Frankfurt, München, Rim, Zürich, London, Kopenhagen), i ove turističke sezone možemo ponuditi još kvalitetniji izbor međunarodnih putovanja. Širenje mreže letova jedan je od strateških ciljeva Croatia Airlinesa. Koji je prilagođen aktualnoj tržišnoj potražnji te oporavku zračnog prometa na globalnoj razini. Vjerujem da će naša nova linija za Istanbul, kao i cjelokupna mreža letova iz Splita u europska odredišta, pridonijeti dolasku još većeg broja turista u ovaj dio Hrvatske. Upravo time kao nacionalni avioprijevoznik nastavljamo pružati snažnu podršku razvoju hrvatske prometne infrastrukture. Kao i turističkih potencijala naše države – rekao je Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa.
- Zračna luka Split d.o.o. na godišnjoj razini surađuje s pedesetak avioprijevoznika. Među njima je i nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines. Upravo je Croatia Airlines strateški gledano naš najznačajniji poslovni partner. Nudi najširu mrežu izravnih linija, najveći broj letova te osigurava ono što je posebno važno cjelogodišnju povezanost naše regije sa svijetom. Zrakoplovi Croatia Airlinesa će tijekom ove ljetne sezone povezivati Zračnu luku Split d.o.o. s 21 međunarodnim odredištem. Odnosno s 22 zračne luke, što će značajno doprinjeti daljnjem rastu i razvoju turizma na srednjedalmatinskom području – rekao je Pero Bilas, zamjenik direktora Zračne luke Split.
Suradnja Split i Croatia Airlines
- Izuzetno mi je drago najaviti još jedan početak sezone s novim i pojačanim aviolinijama. One će povezivati našu županiju s ključnim destinacijama i emitivnim tržištima. Dobra avio-povezanost jedan je od temeljnih preduvjeta za ravnomjerni razvoj turizma, naročito u predsezonskom i posezonskom razdoblju. Gosti koji imaju izravne letove lakše se odlučuju na putovanje u određenu destinaciju. A ovo im omogućuje da ljepote naše županije istraže i izvan vrhunca turističke sezone. Doprinos u pozicioniranju Splitsko – dalmatinske županije kao sigurne i atraktivne destinacije svakako ima i kvalitetna i uspješna suradnja s našim strateškim partnerima, Croatia Airlinesom i Zračnom lukom Split – izjavila je Ivana Vladović, direktorica TZ Splitsko-dalmatinske županije.
- Letovi su ne samo poveznica između Splita i ostatka svijeta. Letovi su i ključni čimbenik u razvoju turističke ponude našeg grada i regije. Oni su vitalna karika u razvoju turizma. Potiču dolazak posjetitelja iz svih krajeva svijeta te promičući naše bogato kulturno naslijeđe i prirodne ljepote. Kroz ove letove, Split postaje globalno pristupačnija destinacija, potičući kulturnu razmjenu i međunarodnu suradnju. Izuzetno smo ponosni na suradnju s domaćim avioprijevoznikom Croatia Airlines i Zračnom lukom Split te ostalim partnerima, koja je ključna za održavanje konkurentnosti i održivosti hrvatske turističke industrije te za daljnji prosperitet i rast našeg grada i okolice – rekla je Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita
Promocija lokalne gastronomije
Na konferenciji za medije govorilo se i o nastavku suradnje Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Turističke zajednice grada Splita, Hrvatske turističke zajednice i Croatia Airlinesa u promociji dalmatinske gastronomije na letovima nacionalnog avioprijevoznika, koje je planirano od 1. travnja do kraja srpnja o.g. pod specifičnim nazivom za obrok u ovom dijelu Hrvatske, a to je dalmatinska marenda. U navedenom razdoblju putnici na letovima Croatia Airlinesa imat će prigodu osjetiti okuse Dalmacije preko posebno osmišljenih obroka, čime se nastavlja promocija gastronomskog bogatstva Hrvatske.