Konferencija će se održat 15. veljače u Zagrebu
Konferencija će se održat u sklopu prvog izdanja Zimmer frei Foruma 2024. pod nazivom Novi horizonti obiteljskog turizma. Razmijenit će se najnoviji trendovi i vještine u području tehnoloških inovacija, korisničkog iskustva i upravljanja poslovanjem, koji vlasnicima donose dugoročnu održivost i predvidivost poslovanja. Visoka kvaliteta obiteljskog turizma mogla bi postati jedna od ključnih odrednica pri odabiru Hrvatske kao željene destinacije kroz cijelu godinu. Iako smo i ove godine privukli velik broj turista u Hrvatsku, sezonu su obilježile boljke masovnog turizma. Kao i tradicionalno mala ukupna potrošnja po turistu te relativno kratka sezona.
Imajući na umu da više od 60 posto hrvatskih smještajnih kapaciteta čini obiteljski smještaj, legitimno je preispitati koje turiste svojom ponudom privlačimo. I je li to najbolje što možemo i želimo. Mnogi razlozi idu prilog tezi da obiteljski smještaj može postati hrvatski brend na koji smo ponosni, a neke od njih je istaknuo Mario Aunedi Medek iz Val grupe, koja je jedan od suorganizatora Foruma:
„Prema istraživanju Nultog kvadranta, najvažniju ulogu u odabiru destinacije imaju kvaliteta i vrsta objekta. A ne lokacija kao što se uvriježeno misli. Ako je kvaliteta na zadovoljavajućoj razini, potencijalnim gostima manje je važno je li riječ o apartmanu, kući za odmor ili hotelu. Unaprjeđenjem poslovanja obiteljskog turizma, uz podizanje kvalitete smještaja može u Hrvatsku dovesti turiste više platežne moći. One koji su spremni platiti višu cijenu za višu kvalitetu usluge.“
Program
Konferencija ima interaktivan jednodnevni program koji je namijenjen svima pružateljima obiteljskog smještaja, agencijama za upravljanje turističkim smještajima (property management agencijama), investitorima u turizmu, online turističkim agencijama (OTA), raznim web i tehnološkim pružateljima usluga, dizajnerima interijera i projektantima, branding i marketinškim stručnjacima te predstavnicima turističkih zajednica. Na konferenciji će pioniri izvrsnih praksi iz svijeta turizma i biznisa rasvijetliti specifične izazove obiteljskog smještaja. Otvorit će i nove horizonte njegova budućeg razvoja.
“Želimo okupiti sve one koji žele učiti iz primjera izvrsnosti koje već danas imamo u Hrvatskoj. Svjetlo pozornice usmjerit ćemo na najučinkovitija tehnološka rješenja koja njihovo poslovanje čine jednostavnijim i omogućuju uštede, izvore brzih financiranja, koje poduzetničke vještine izvrsni posjeduju, kako uspješno odgovaraju na zahtjeve gostiju koji traže više luksuza, više doživljaja, više uspomena, ali i kako su se pozicionirali na rastućem tržištu.” poručuje Igor Kordić. On je jedan od osnivača tvrtke Irundo i suorganizator Zimmer frei Foruma. Kordić zaključuje: “Svi mi, od najmanjeg iznajmljivača do lokalne zajednice i države, imamo iste ciljeve. To su veća profitabilnost i novi način razmišljanja (mindset) o obiteljskom smještaju. To ne možemo bez repozicioniranja masovne i tradicionalne zimmer frei ponude niske kvalitete, u konkurentan i održiv turistički proizvod visoke kvalitete.”
Obiteljski turizam koji čini velik udio u našoj najvećoj gospodarskoj grani može u budućnosti postati naša strateška prednost i prepoznatljiv brend. Ali da to napravimo, organizatori smatraju da je prvi korak ulaganje u znanja. I to znanja ključna za razvoj obiteljskog smještaja prilagođenog vremenu i s vremenom povezanim izazovima razvoja destinacije na održiv način.
Zimmer frei Forum podržali su Hrvatski Telekom, Mastercard, Teya, Colliers International, Rentlio.
Više o programu konferencije te kako doći do svog mjesta pronađite na službenoj stranici Zimmer frei Forum.