Istražujemo: Postaju li pametni satovi i više od samog uređaja i nosimo li ih kao modne dodatke?
Zahvaljujući strelovitom razvoju tehnologije u proteklom desetljeću, tehnološki divovi poput Huaweija korisnicima su pružili novu kategoriju pametnih uređaja – pametni satovi. To su nosivi uređaji koji korisnicima pružaju brojne druge funkcije osim prikazivanja vremena. Svakom novom generacijom, Huawei svoje pametne satove oprema novim funkcijama. Poput mogućnosti obavljanja poziva, slanja kratkih poruka, pohrane do 500 pjesama za reprodukciju, praćenja svih parametra zdravlja itd.
Osim brojnih funkcionalnosti, Huawei svoje pametne satove izrađuje od visokokvalitetnih materijala te jednaku važnost pridodaje i dizajnu. Muški i ženski korisnici svakom novom serijom mogu birati između nekoliko različitih izvedbi, a dodatno su tu lako zamjenjivi remeni te više od 1.000 različitih brojčanika sata. Sve u svemu, Huawei pametni satovi savršeno će se uklopiti u vašu odjevnu kombinaciju bilo da se radi o spoju, sastanku ili treningu. Korisnici sve više gledaju na pametne satove kao na modne dodatke te ih koriste kako bi upotpunili svoju odjevnu kombinaciju.
Huawei je odlučio provesti istraživanje o tome kako korisnici doživljavaju pametne satove i koriste li ih kao modne dodatke. Za ispunjavanje ankete kojoj možete pristupiti putem linka trebat će vam 2-3 minute.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja te se njima koristi trećina svjetske populacije. Četrnaest centara za istraživanje i razvoj postavljeno je u zemljama diljem svijeta, uključujući Njemačku, Švedsku, Indiju i Kinu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaju, usluge „u oblaku“ (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 30 godina iskustva u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta.