Započela promotivna kampanja za posezonu

Glavni ljetni dio turističke godine bliži se svome kraju, a s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ostatku godine pokrenuta je promotivna kampanja za posezonu „Experience Croatia… your memories are on us!“

Promotivna kampanja će se provesti od kraja kolovoza pa do kraja listopada na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske. U središtu promocije su nautika, prirodne ljepote, eno-gastronomija, aktivni i kulturni turizam.

„U dosadašnjem dijelu godine Hrvatska bilježi pozitivne trendove turističkog prometa, odnosno rast u dolascima od 8 posto te u noćenjima od 2 posto u odnosu na lani. U ostatku turističke godine želimo zadržati ove pozitivne rezultate. S tim ciljem i pokrećemo ovu kampanju. Putovanja u pred i posezoni sve su traženija, što zbog ugodnijih temperatura i manjih gužvi u destinaciji, ali i zbog pristupačnijih i povoljnijih cijena različitih turističkih proizvoda i usluga. To se uklapa u strateške planove održivog razvoja hrvatskog turizma. U budućnosti želimo imati cjelogodišnje poslovanje u turizmu“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, naglasivši kako je održivost u putovanjima važna za više od 80 posto svjetskih putnika.

Također, Hrvatska turistička zajednica je na društvenim mrežama FB i ING pokrenula kampanju „The Great Croatian Road Trip“. Ova promotivna kampanja ima za cilj pozicioniranje Hrvatske kao održive i prometno lako dostupne destinacije. Kao destinacije pune skrivenih dragulja, očuvane prirode i bogatstva različitosti uz lokalne prometnice. Promotivna kampanja se provode na 14 europskih tržišta na kojima će biti istaknuti i prijedlozi putovanja. Cilj je bolje upoznavanje krajolika, kulturnih znamenitosti i prirodnog bogatstva zemlje od strane naših auto gostiju.. Želja je promovirati putovanja izvan glavnih ljetnih mjeseci, isticati pristupačnost i kvalitetu ponude. Dodatno će se ljubitelje putovanja poticati na sporije, kvalitetnije i detaljnije upoznavanje s cjelokupnom ponudom hrvatskih destinacija.

Promotivna kampanja

Promocija u SAD-u

Dodajmo kako u našoj zemlji trenutno boravi i poznata američka voditeljica te novinarka Michaela Guzy. U organizaciji Hrvatske turističke zajednice, Predstavništva HTZ-a u New Yorku i sustava turističkih zajednica u našoj zemlji boravi zbog snimanja svoje popularne emisije “OH THE PEOPLE YOU MEET with Michaela Guzy”. Tijekom boravka u Hrvatskoj Michaela će otkrivati lokalnu gastronomiju, lokalne proizvođače vina i maslinovog ulja. Istraživat će povijesnu i kulturnu baštinu te će za vrijeme svog putovanja Hrvatskom boraviti u smještajnim kapacitetima koji posluju po načelima održivosti.