ILTM CANNES – Nova era luksuznih putovanja

iltm cannes

ILTM Cannes, vodeći svjetski sajam luksuznih putovanja, prošlog tjedna je proslavio svoje 21. izdanje. Od 5. do 8. prosinca sajam u Cannesu je okupio velik broj profesionalaca iz cijelog svijeta.

Direktorica sajma ILTM Alison Gilmore komentirala je uspjeh ovogodišnjeg sajma: „S ILTM-om okupljamo međunarodnu zajednicu, ispunjavajući Cannes slavljem industrije luksuznih putovanja. Poslovi su se dogovarali tijekom cijelog tjedna dok su se dobavljači putovanja i kupci povezivali i stvarali nove odnose, unutar i izvan Palais des Festivals.”

BUZZ vs. REALITY

U suradnji s American Expressom i stručnjacima za istraživanje luksuza Altiant, ILTM je objavio globalno industrijsko izvješće pod naslovom ‘BUZZ vs. REALITY – Dekodiranje načina razmišljanja potrošača luksuznih putovanja’. Komentirajući ovo istraživanje, Alison Gilmore je rekla:

“Pokrenuli smo prvi dio ovog istraživanja na ILTM Asia Pacific ranije ove godine i ovo na globalnom nivou. Bilo je zanimljivo vidjeti da ne samo da su zahtjevi putnika veći nego ikad, nego i broj putovanja. Od savjetnika se sada često očekuje da se nose s raznim novim odgovornostima koje možda prije nisu imali. Njihova je stručnost prepoznata, a savjetnici postaju još važniji za bogate klijente, pri čemu ih 59% planira koristiti Travel Advisore za polovicu ili više svojih rezervacija tijekom naredne godine.”

Meryam Schneider, viša potpredsjednica u Altiantu, stručnjakinja za istraživanje luksuza, kaže o istraživanju:

„Za ovo jedinstveno istraživanje usmjereno isključivo na poglede imućnih i HNW pojedinaca, prikupili smo mjerljive podatke u 14 zemalja) tijekom druge polovice 2022. Kao rezultat toga, podaci su postali izuzetno relevantni za sve tvrtke koje ciljaju na luksuzne putnike. Uzorak je bio uravnotežen po dobi i spolu, a osobe koje su sudjelovale čine dio od prvih 5% onih po zaradi i bogatstvu neke zemlje.’

Vraćaju se wellness putovanja

Direktorica sajma Alison Gilmore dodatno je komentirala trendove u industriji i uvide istaknute u izvješću:

„U ILTM-u smo svakako vidjeli transformaciju industrije wellness putovanja, no bilo je utješno saznati da se wellness nastavlja pomicati prema gore na popisu prioriteta. Bogati putnici ga uključuju u svoje rezervacije, a mentalno blagostanje je područje od posebnog interesa za mnoge.”

Brandovi luksuznih putovanja, destinacije i dobavljači ponovno su uživali u tjednu izgradnje i obnavljanja veza s međunarodnim organizatorima putovanja i agencijama. Tijekom tjedna sajma održano je više od 70.000 unaprijed zakazanih sastanaka jedan na jedan, uz nebrojene sastanke na događajima i umrežavanje izvan samog sajma. Još jednom, ILTM je povezao sve vrste luksuznih putovanja od najslavnijih i najetabliranijih brendova u industriji do novih pionira u luksuznom turizmu.

I mi smo bili dio ILTM-a

ILTM Cannes također je ugostio više od 60 najutjecajnijih svjetskih turističkih medija koji prenose trendove luksuznih putovanja svojim bogatim čitateljima diljem svijeta. Izlagači su ih imali prilike upoznati putem brzog umrežavanja i konferencija za tisak na kojima smo i mi kao PLACE2GO magazin sudjelovali. O svim novostima na temu luksuznih putovanja, čitat ćete već u sljedećem broju magazina.