Platforma Priceless.com je jedinstvena Mastercardova iskustvena platforma namijenjena svim korisnicima Mastercard kartica. Novost je zaokret prema održivosti.
„Svega nekoliko novih navika i održivih praksi uvrštava svakog pojedinca koji s njima započne u zajednicu koja inspirira i mijenja svijet nabolje, i nema izlike da već danas ne počnemo živjeti ekološki prihvatljivo”, glavna je poruka predstavljanja novog smjera ove platforme u zagrebačkoj Kuglani podno Sljemena.
Ovaj najnoviji sadržaj na Priceless.com kreiran je u suradnji s malim poduzetnicima s ciljem da se potakne korisnike platforme da u svoje svakodnevice uvrste jednostavne održive prakse.
O tome kako vlastitim primjerima možemo utjecati na promjene navika i boljitak društva u cjelini, govorili su Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije, dizajnerica interijera Mirjana Mikulec, Jelena Bikić iz Silvan kozmetike, Marin Medak iz RougeMarina te influenceri Matea Frajsberger i Mile Butorac. I sami su partneri koji za Priceless.com osmišljavaju najnovija iskustva imali mogućnosti predstaviti što konkretno čine i proizvode vodeći se modelima održivog poslovanja.
Ida Prester moderirala je panel na temu kako „živjeti održivo“ te na koji način relevantne institucije, mali poduzetnici i autentični influenceri mogu poticati takve prakse.
Turistička zajednica Istarske županije vrlo aktivno radi na uključenju malih poduzetnika u sadržaj kojeg osmišljava. Denis Ivošević, njezin direktor je zaključio: „Ključ uspjeha naše regije u području turizma je upravo u pomno osmišljenom sadržaju i inovacijama koje iz godinu u godinu nudimo. Tako vrlo skoro planiramo upravo u Istri otvoriti prvu organizaciju čiji će cilj biti poticati proizvodnju i nuditi namirnice bogate antioksidansima. Mi ne dopuštamo da nam se turizam događa, mi se trudimo njime upravljati. Znamo da se Istra nalazi na eno-gastronomskoj karti svijeta jer proizvodimo najbolja maslinova ulja i najbolja vina, a u pripremi jela vrhunske autohtone namirnice. Bez malih proizvođača to ne bismo bili u stanju ponuditi, a priču koju naši suradnici godinama grade, oni mogu najbolje i ispričati. Zato ih uključujemo u gotovo sve projekte koje provodimo i dio su gotovo svih naših medijskih kampanja.“
Mile Butorac i Marin Medak, naši poznati chefovi, već dugo primjenjuju tzv. zero waste koncept pripreme namirnica. „Kroz recepte koje dijelim sa svojim pratiteljima, uvijek naglašavam važnost ovog koncepta i dijelim praktične savjete kako ga se vrlo jednostavno pridržavati, uz planiranje obroka i malo kreativnosti. Veseli me što moj angažman ovdje prepoznaju velike tvrtke i mediji, pa zajedničkim snagama dijelimo takva znanja i vještine“, izjavio je Mile Butorac. „U svim mojim restoranima od samih početaka kuhamo na način da doista zanemarujuća količina ostataka namirnica završava u otpadu. Zahvaljujući tome, uz poštovanje prema svakoj namirnici i uštede koje iz toga proizlaze, dolazimo i do brojnih ideja kako svoje goste iznenaditi inovativnim jelima“, složio se Medak.
Priceless.com u Hrvatskoj je posebna po tome što je prav lokalna inačica koja je predstavila ovakav koncept suradnji i osmišljavanja iskustava. Helena Šekerija, voditeljica marketinga u Mastercardu, objasnila je koji su im bili motivi: „Brojna znanja i vještine učimo kod kuće, a utjecaj projekata i povezanih kampanja koje provode velike kompanije itekako su važni. Sve što se događa u javnom prostoru po ovom pitanju mijenja navike ljudi. Zato smo pokrenuli ovu inicijativu kao jednu od aktivnosti Mastercarda u ovom području. Na platformi Priceless.com od danas nudimo sadržaj koji inspirira da živimo održivo i omogućujemo istraživanje Lijepe Naše kroz iskustva osmišljena tako da njihov sadržaj minimalno šteti planetu, a u najvećoj mjeri nas uči kako ju čuvati, na brojne načine“.
Podsjetimo: korisnici Priceless.com imaju prilike uživati u iskustvima koja su ekskluzivno dostupna samo registriranim korisnicima Mastercard kartica. Tamo je moguće pronaći posebno osmišljene eko ili gastro ture, pakete za koncerte po posebnim cijenama, radionice s posebnim poklonima, video radionice koncipirane isključivo za platformu Priceless.com i njene korisnike. Ovo su primjeri nekih takvih iskustava (što digitalnih, što fizičkih): Kesa bags, DIY vrt, JRE Korak, JRE LD Korčula
Također, svake godine Priceless.com organizira i nagradne igre u kojima mogu sudjelovati samo registrirani korisnici Mastercard kartica, a nagrade su uvijek iskustva koja se pamte cijeli život.