Veliki broj upita, brojni sastanci s poslovnim partnerima te dolazak glavnog tajnika Svjetske turističke organizacije (UNWTO), Zuraba Pololikashvilla obilježili su drugi dan sajma World Travel Market (WTM) u Londonu.
Sudeći po reakcijama poslovnih partnera i globalnih turističkih organizacija, hrvatski turizam u 2023. dobit će još veći zamah. Glavni je tajnik Svjetske turističke organizacije koji je posjetio hrvatski štand najavio kako će se u Hrvatskoj iduće godine održati 2. World Sports Tourism Congress.
„U sklopu WTM-a u Londonu održali smo niz sastanaka s turoperatorima, aviokompanijama i putničkim agencijama o važnosti održivih putovanja. Zadovoljni smo velikim interesom za Hrvatskom na tržištu UK-a te očekujemo daljnje jačanje suradnje. Na Ministarskom forumu u organizaciji UNWTO-a i WTTC-a raspravljali smo o aktivnostima koje će u narednom razdoblju turizam učiniti otpornijim, inovativnijim i održivijim na svjetskoj razini u čemu će vodeću ulogu imati mladi. Istaknula sam kako održivi turizam nema alternativu te pojasnila način na koji smo za provedbu svoje Strategije razvoja održivog turizma do 2030. osigurali sredstva za projekte koji će učiniti Hrvatsku konkurentnom i održivom destinacijom“, izvijestila je ministrica Brnjac.
„Većina naših britanskih partnera za iduću godinu planira rast turističkog prometa prema hrvatskim odredištima, a ono što nas posebno veseli je produljenje reda letenja na jesenske mjesece što je iznimno bitno za naše južne destinacije. Osim sunca i mora i obalnog djela Hrvatske, britanski se partneri sve više fokusiraju na hrvatsku kontinentalnu turističku ponudu i to posebno na riječna kružna putovanja što je u skladu s temom održivog razvoja hrvatskog turizma“, nadovezao se direktor HTZ-a, Kristijan Staničić.
„Na ovogodišnje izdanje WTM sajma u Londonu vratila se atmosfera prije pandemije. Prognoze i najave naših partnera pokazuju da nas iduće godine čeka jako dobra sezona. Hrvatska nudi sve što Britanci vole, skrivene turističke dragulje, mala i neotkrivena mjesta, priče lokalnog stanovništva, sve ono što ih intrigira i motivira da se ponovno vrate u određenu destinaciju i nanovo ju istraže“, zaključila je Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji.
Hoće li 2023. godina biti rekordna za naš turizam? Vrlo je izvjesno da je upravo takav scenarij moguć.