Prirodom inspirirani proizvodi Kiehl’s i inicijativa “Čisto podzemlje” ostvarili su još jedan ekološki uspjeh! Uklanjanjem čak 11 kubika smeća, podzemna ljepotica, špilja u Gornjem Lugu kod Žute Lokve konačno je prodisala.

Što povezuje Kiehl’s, inicijativu “Čisto podzemlje” te najpoznatije hrvatske travel bloggere Kristijana Iličića i Andreu Trgovčević?  Odgovor je očuvanje prirodnih ljepota i aktivizam.

Nedavno čišćenje špilje u Gornjem Lugu prva akcija čišćenja u okviru partnerstva s inicijativom “Čisto podzemlje” i brenda Kiehl’s. Tijekom ove operacije izvučeno je brdo otpada od čak 11 kubika u kojoj je sudjelovalo 8 speleologa i 7 volontera.

Predstavnici Kiehl’s Hrvatska i inicijative “Čisto podzemlje“ po završetku akcije čišćenja špilje u Gornjem Lugu

Kiehl’s je i donirao 50.000 kn inicijativi “Čisto podzemlje” kao podršku za buduće slične aktivnosti. Planirano je zajedničko čišćenje još nekoliko lokacija diljem Hrvatske značajnih za zaštitu krškog podzemlja i očuvanja bioraznolikosti i endemskih vrsta koje žive u podzemnim vodama.

“Kiehl’s, kao društveno odgovoran brend, posvećen je stvaranju bolje budućnosti i to ne samo kroz odgovorne formulacije bazirane na obnovljivim sastojcima u svojim proizvodima i održivim pakiranjima, već i kroz kontinuiranu podršku smanjenju negativnog utjecaja na okoliš, ali i pružanje doprinosa poboljšanju kvalitete života u zajednicama u kojima posluje” – navodi Kiehl’s Hrvatska.