Novo lice kampanje “Blizu grada, blizu srca” 

 

 

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije i ove godine partnerski surađuju u promociji Zagreba i njegove okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“. Cjelokupna ponuda objedinjena je na web stranicama www.aroundzagreb.hr, a informacije su, za sada, dostupne na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku.

Novo lice kampanje

Ovogodišnje izdanje kampanje donosi novitete. Detaljnije ih predstavlja direktorica TZGZ, gđa Martina Bienenfeld:

„Dosadašnji uspjeh kampanje, s više od 50.000 pregleda advertorijala i 37 milijuna puta prikazanih oglasa, potaknuo nas je da unaprijedimo našu platformu i prezentiramo je emitivnim tržištima. Tako smo, uz osvježeni vizual i itinerare, kreirali novu rubriku „Jeste li znali“ koja predstavlja zanimljivosti iz našeg okruženja. Osim toga, tu su i video recepti autohtone kuhinje Zagreba i okolice koje je izradio naš poznati hrvatski kuhar, g. Almo Čatlak. On je lokalne gastronomske delicije nastojao približiti i prezentirati na što atraktivniji način širem dijelu publike, s naglaskom na tradicionalno, uz malo modernog pristupa. Kampanju sada pokrećemo na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Slovenije, Srbije i Njemačke, a uskoro ju i širimo kroz suradnju s Krapinsko–zagorskom županijom. Ovim putem zahvaljujem svima koji su uključeni u njenu realizaciju.“

Uspješna suradnja

Direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović, ovom prigodom poručuje:

„Suradnja naših dviju turističkih zajednica u posljednje dvije godine prerasla je u čitav niz kampanja i konkretnih turističkih proizvoda u kojima mogu uživati  naši gosti. Također, od struke je prepoznata kao primjer suradnje na terenu koji donosi vrlo konkretne rezultate svim dionicima. Spojili smo urbano i ruralno, a sa zdravstvenim i kulturnim turizmom, bogatim outdoor  sadržajem te autentičnom enogastro ponudom učinili smo ovu destinaciju još atraktivnijom. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije.“

“Blizu grada, blizu srca” kao turistička platforma

Podsjećamo, zajednička kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se, kao destinacijska kampanja, obraća emitivnim tržištima, promičući boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje i održivost te podižući svijesti o Zagrebu i okolici kao poželjnoj životnoj sredini i turističkoj destinaciji.

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr