Irundo i Rentlio objavili digitalnu suradnju

Irundo, jedna od vodećih domaćih property management agencija, ovaj je tjedan potpisala ugovor o suradnji s domaćom IT tvrtkom Rentlio

Partnerstvom s Rentliom započinje nova faza digitalizacije Irunda s ciljem unaprjeđenja poslovanja i dodatnog podizanja kvalitete usluge. Nakon niza godina korištenja inozemnih PMS i channel manager sustava, Irundo pripremu za oporavak turističkog sektora i normalizaciju putovanja započinje s Rentliom – vodećom domaćom travel-tech tvrtkom iz Zadra.

“Od samog početka našeg poslovanja sve smo bazirali online. Zadnjih deset godina smo koristili inozemne isporučitelje što PMS-a što channel manager-a. Nakon višegodišnjeg iskustva i praćenja Rentlija, mi kao lideri na tržištu smo odlučili koristiti hrvatskog travel-tech lidera te se veselimo budućoj suradnji uz razvoj našeg poslovanja i samog Rentlija kao proizvoda.”

– Tomislav Zovko, CEO Irundo.

Specifičnosti suradnje

 

Sinergijski efekti ove suradnje najviše će biti vidljivi u daljnjem razvoju i implementaciji Rentlija kroz cjelokupni ERP sustav Irunda. Time se osigurava da vlasnici koji svoje nekretnine povjere na upravljanje Irundu dobiju najvišu razinu usluge, kako iz operativne tako i iz tehnološke perspektive.

Irundo

 

Irundo Holiday Rental Apartments u ponudi ima preko 100 visoko kvalitetnih apartmana u vodećim turističkim destinacijama poput Zagreba, Dubrovnika, Rovinja i Splita. Irundo je poslovanje pokrenuo 2011. godine pod nazivom ZigZag Apartmani. Među prvima su u Hrvatskoj kroz formu integralnog hotela s jednom recepcijom za više odvojenih jedinica nudili i upravljali kratkoročnim najmom privatnog smještaja.

Specifičnosti poslovanja property management agencije koje primarno proizlaze iz upravljanja mnogobrojnim smještajnim jedinicama na različitim lokacijama zahtijevaju ozbiljne logističke i organizacijske napore. Usmjerenost na online poslovanje omogućuje Irundu kvalitetno praćenje lokacijski raspršenog poslovanja te kreiranje uspješne prodajne strategije.

Rentlio

 

Rentlio je cjeloviti operativni sustav za upravljanje hotelima, apartmanima i drugim tipovima turističkih objekata. Koristeći naprednu tehnologiju, Rentlio centralizira i automatizira upravljanje rezervacijama, kanalima prodaje i gostima. Rentlio se danas koristi u više od 8 tisuća smještajnih jedinica u preko 40 različitih zemalja.

Kao fleksibilan cloud-based operativni sustav namijenjen upravljanju turističkim objektima jednostavno se prilagođava tipu poslovanja Irunda. Prednosti upravljanja rezervacijama, cijenama i gostima s jednog mjesta za neograničeni broj objekata i timova na različitim lokacijama  uvelike olakšavaju poslovanje property management agencijama.

Rentlio se danas koristi u više od 8 tisuća smještajnih jedinica, te se u posljednjih nekoliko godina prometnuo u predvodnika digitalne transformacije hotela, malih iznajmljivača, hostela i property management agencija.

Obnova turističkog sektora

“Mi u Rentliju vjerujemo kako će tehnologija odigrati ključnu ulogu u održavanju konkurentnosti turističkih objekata u post-COVID vremenu. Ova kriza je značajno ubrzala procese digitalizacije, čemu svakodnevno svjedočimo. Nije više sporno da su gosti budućnosti – digitalni gosti.”

– Marko Mišulić, CEO Rentlio.

Iako se predviđanja o oporavku turizma razlikuju, usporavanje velikog broja turističkih aktivnosti otvorilo je prostora za provedbu digitalizacije i redefiniranje poslovnih modela u turizmu. Bez obzira radilo se o rezervacijama, prodajnim strategijama, komunikaciji ili marketingu, korištenje modernih i kvalitetnih IT rješenja u turizmu postalo je neophodno.

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr