Mekoća i senzualnost novog Flower by Kenzo mirisa

“Priroda je neiscrpan izvor inspiracije za samog parfumera. Nudi mu najveću ljepotu. Danas parfumerija ne može postojati bez inovacija u službi prirode. Vrlo sam optimističan glede budućnosti kada vidim sve nove mogućnosti.” – Alberto Morillas, glavni parfumer

Flower by Knezo Eau de Toilette

Istovremeno svjež i opojan, intiman i blistav, novi FLOWER BY KENZO Eau de Toilette otkriva iskrenost cvijeta spremnog za cvat. Ovaj buket otvara se suptilnom iskrom sicilijanskih mandarina i limuna, igra se transparentnim i senzualnim aspektima bugarske ružine vode i topi se u čistoći vanilije te bijelog mošusa.

Flower by Kenzo Eau de Parfum

 

FLOWER BY KENZO Eau de Parfum je puderasto-cvjetni miris sa zaraznom osobnošću. Njegova živahna početna nota ružičastog papra naglašava senzualnost bugarske ruže, nošena buketom ljubičica, umotana u vaniliju i bijeli mošus. Bezvremenski Eau de Parfum s potpisom parfumera Alberta Morillasa.

“Dvadeset godina nakon stvaranja Flower by Kenzo mirisa, želio sam napisati novu priču za ovu ikonu. Ruža je u srcu mirisa. U ovoj novoj kreaciji koristio sam posebnu kvalitetu; hidrolatni ekstrakt koji hvata najhlapljiviji dio cvijeta. Ovo je ekskluzivna cvjetna nota: miris ružine vodice, čist i proziran, izveden iz jedinstvene tehnologije hladne koncentracije na smoli.” Alberto Morillas

Odgovorni izvori

Ekstrakt ružine vode, esencija limuna, esencija mandarine, pupoljak ruže i organska infuzija vanilije su sastojci koji se koriste u FLOWER BY KENZO mirisu. Izvedeni su iz praćenih lanaca opskrbe i odgovornih programa nabave.

“Vanilija koju sam odabrao je infuzija organske vanilije uzgojene na Madagaskaru. Ovaj ekstrakt nije samo rezultat stoljetnog procesa ekstrakcije maceracijom mahuna, što daje prednost tradicionalnoj parfumeriji, uz manje potrošene energije; rezultat je i višemjesečnog stručnog rada zajednica. Duboko smo predani, s našim lokalnim partnerom, poboljšanju životnih uvjeta radnika kroz socijalna, obrazovna i zdravstvena ulaganja.” – Alberto Morillas

Manifest za ljepši svijet

Kenzo ima apsolutnu ljubav prema cvijeću. U njihovim parfemima, baš kao i u modi, cvijeće je sve. Kenzo Takada je živio okružen cvijećem. Oni su bili njegov beskrajni izvor inspiracije: objesio je šarene bukete u svom ateljeu, naslikao ih je u svojoj trgovini 1970., posuo ih je po svojim kreacijama.

To obilje cvijeća simbolizira vrijednosti KENZO brenda: ljubav prema prirodi, otvorenost, mladenački duh, radost, slobodu, optimizam… Od 2020. godine, KENZO Parfums udružio se s muzejom Louvre kao pokroviteljem umjetnosti kako bi ukazao na ljepotu prirode i vrtova Tuileries u Parizu. Uz ovo pokroviteljstvo, KENZO Parfums se zalaže za očuvanje cvijeća, kampanjom za održivu i odgovornu hortikulturu.

Rade na uljudnijem i ujedinjenijem svijetu koristeći odgovorne lance opskrbe, održive inovacije s manje fosilne plastike i više bio-izvornih ili recikliranih materijala, reduciranu ambalažu, lakše staklenke i bočice. Zalažu se za djelovanje i trud prema iskrenijem i svjesnijem pristupu životu.

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr