Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

KLM – veliki broj zahtjeva za povrat novca

Nijedna politika otkazivanja nije predviđala razmjere ograničenja putovanja nametnutih putnicima širom svijeta posljednjih mjeseci. Zbog ovih ograničenja putovanja KLM je morao otkazati velik broj letova, što je rezultiralo velikim brojem zahtjeva za povrat novca. Stoga im treba više vremena nego obično za obradu tih brojeva. Iz kompanije poručuju da rade najbrže što mogu te zahvaljuju svojim kupcima na razumijevanju i strpljenju.

Povrat novca ili vaučer

KLM omogućava svim putnicima izdavanje besplatnog vaučera ili povrat novca za izdane karte. Ova mjera stupa na snagu odmah. Svi putnici mogu besplatno zatražiti vaučer i iz bilo kojeg razloga za sva putovanja s planiranim polaskom prije 31.3.3021. godine. Putnici imaju mogućnost kupiti novu kartu koristeći vaučer ili tražiti povrat novca.

„Primjetili smo da mnogo ljudi želi putovati, ali odlažu rezervacije zbog neizvjesnosti i stalnih promjena upozorenja o putovanju. Razumijemo njihovu neodlučnost i zato putnicima nudimo ovu fleksibilnu mjeru, koja vrijedi i za sve kupce koji već imaju KLM kartu ili putni vaučer. Očekujemo da će veća sigurnost i fleksibilnost razuvjeriti kupce, te da će rezervirati svoje karte i letjeti s KLM-om.“

– rekao je Boet Kreiken, izvršni potpredsjednik Customer Experience KLM.

Obnavljanje mreže putnika

Posljednjih mjeseci KLM je postepeno obnovio svoju mrežu dajući putnicima priliku da se ponovno povežu sa svojim obiteljima, prijateljima i poslovnim partnerima ili da odu na odmor. Pogledajte kompletnu listu KLM-ovih odredišta te specifičnosti i zahtjeve za svako odredište.

Sigurnost ostaje glavni prioritet

KLM je poduzeo niz različitih mjera predostrožnosti kako bi osigurao da su letovi sigurni za putnike i osoblje. Maske za lice obvezne su tijekom ukrcaja i tijekom leta, u zrakoplovu su poduzete dodatne higijenske mjere, te se oni još temeljitije čiste. Zrak u zrakoplovu se kontinuirano osvježava uz pomoć HEPA filtera. Za daljnje informacije o higijenskim mjerama provjerite updates.klm.com ili pogledajte ovaj video.

KLM će i dalje biti u pripravnosti i reagirati na promjenjive okolnosti, što je često potaknuto promjenom mjera koje provode vlasti u zemljama prema kojima letimo.
Više informacija…

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr