Nagradni natječaji

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/vhosts/place2go.org/place2go.hr/index.php on line 204

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/vhosts/place2go.org/place2go.hr/index.php on line 205
Početna > Nagradni natječaji > Diana Sokolić - Iz hladne Europe u vruću Australiju!

Diana Sokolić - Iz hladne Europe u vruću Australiju!

Jedno obično predbožićno popodne, prijateljica i ja i kava. Uobičajeno ćaskanje, pretumbavanje svih tema s obzirom na to da je prošlo neko duže vrijeme da se nismo vidjele. Odjednom kažem ja: dal bi ti išla sa mnom u Australiju? Imam prijateljicu tamo, smještaj nam je osiguran.....Dakle, ni pet minuta nije trebalo razmišljati....ideeeem, zašto ne, zapravo kad točno idemooo ?!

I tako je krenulo naše planiranje puta u Australiju u veljači 2008. destinacija koju sam željela posjetiti već dugo....Osjećaji pomiješani... Prvi korak, aerodrom London, pištanje na senzorima, ja se derem, reci da imaš šarafe od operacije u koljenima, ipak si ti bivša rukometašica! Prva barijera pređena, nastavljamo dalje. Nakon 13 h leta do Hong Konga te još dodatnih 8 h do Melbournea konačno stižemo na to predivno Australsko kopno, osjećaji se još nisu slegnuti da smo stigle, sve uzbuđene hodamo kao muhe u letu, gdje sad, gdje sad. Stižemo do zadnje kontrolne točke, a kad ono, ups!! opet pištanje!! Tada saznajemo da je majka moje drage prijateljice u ruksak sakrila slane domaće klipiće, a Vlatka uredno u avionu popunila obrazac da nema ništa za prijaviti, pa smo se malo natezale s tetom na carini, nudile kiflice, sve, samo da nas konačno pusti kad smo već toliki put prošle. Izlazimo iz zgrade, čeka nas moja prijateljica Suzy i krećemo put grada. Sve je nekako drugačije, ogromne zgrade, široke ulice, suprotan smjer kretanja. U jednom trenutku zamislim si koliko smo zapravo daleko od naše male Hrvatske, ali ne dam se smesti. Uživam u trenutku i tom predivnom gradu koji mi je bio san. Prva noć je protekla u privikavanju vremenske razlike.

Odredište za našu prvu jutarnju šetnju bio je centar Melbournea. Australci su jako otvoreni i vedri, te im uopće nije problem otvoriti komunikaciju s pomoći, pozivom na druženje. Prvi dan protekao je dosta ležerno međutim odluka je pala da želimo što više odraditi, vidjeti, zabaviti se. Tako smo u 21 dan obišle gradove Geelong, Great Ocean Road, Sydney, bile na utrci Formule 1, kupale se na poznatoj Bondi Beach, upoznale jako puno novih zanimljivih ljudi, naučile ponešto o njihovoj kulturi i Aboriginima, spavale u hotelu u kojem ne možeš otvoriti prozor.

Od svih događaja koji su nam stali na put izdvojila bi jednog posebno, a to je posjet gradu Ballarat. Grad je kroz povijest poznat po rudnicima i nalazištima zlata pa je tako i danas okrenut turističkoj atrakciji i dva poznata rudnika koja turisti mogu posjetiti. Kao i svi Vlatka i ja smo krenule da dogovorimo turu u rudnik. Teta na blagajni nas je upitala imamo li problem s klaustrofobijom s obzirom na to da ćemo biti duže od sat vremena duboko ispod zemlje....nas dvije se pogledamo....oooookkkkkeeejjj, ja bih vam ipak predložila jedan kraći posjet u drugi rudnik malo niže od nas. Ok, kažemo može. Odemo to tog rudnika, kako se grad nalazi malo u unutrašnjosti kontinenta tako je i naglasak engleskog malo drugačiji, otprilike kao kad kod nas dođeš u Bednju!!! Lik koji radi tamo kratko nam pojasni, nas dvije kao muhe bez glave, sve nam je jasno samo daj da konačno krenemo u obilazak. I tako krenemo se spuštati po stepenicama ne obazirući se na priču koja priča na razglasu cijelo vrijeme, krenemo dalje kroz uski tunel dublje u rudnik, najednom ispred nas voda curi da ne možeš proći dalje, pogledamo se i nekako provučemo pored, iako na pola smo bile mokre, a kad nakon toga nastane mrkli mrak, hej ljudi mrkli mrak, ne vidiš prst pred nosom, a ti duboko u zemlji!!!!! Svjetla iza nas se ugase, ispred se ne vidi ništa. Mobitel, baterija ništa ne pomaže...Nas dvije tuke kaj sad, krene panika, počinjemo se derati, heeeelllp heeeelllp us!!!!! Kad nakon nekih par minuta, iako se nama činila vječnost, dolazi lik s baterijom, voda prestane curiti i upale se svjetla ispred nas. Uglavnom, cijela poanta je bila da samo po etapama trebale slušati priču na razglasu, kako je nastao rudnik i što se radilo i tako se po etapama gasi svjetlo, pali novo, voda prestaje curiti....Ajme koji smijeh, kaže nam lik sada tu čekajte i idite s grupom, a grupa od 20-ak djece i svi nam se smiju.... Uglavnom nas dvije mule kad smo izašle van udari u smijeh pa jedno dobrih pola sata. Na kraju smo ipak otišle i u onaj veći rudnik ali ovog puta puno pametnije. Navečer kad smo priču ispričale mojoj Suzy umrla je od smijeha i nije mogla vjerovat.....Tako je završila naša pustolovina u Barallatu, a i Australiji koja nas je napunila vitaminom D... hmmmm možda za sva vremena, a neeeee! Ono je što želim definitivno ponoviti putovanje u Australiju, ali ovog puta u očekivanju nekih drugih pustolovina!!!

Letite s Emiratesom!

Čvorište u Dubaiju

Međunarodna zračna luka Dubai (DXB) jedna je od najprometnijih zračnih luka na svijetu. Putnici koji Emiratesom lete prema udaljenijim destinacijama u Dubaiju mogu pronaći idealnu lokaciju za presjedanje te usput otkriti čari ovog kozmopolitskog grada koji svojim posjetiteljima nudi vrhunsko iskustvo šopinga, sunce tijekom cijele godine te najbolje međunarodne restorane. Riječ je o gradu raznovrsnih lica koji je stoga idealno odredište za odmor gdje posjetitelji mogu uživati u eklektičnim znamenitostima, očaravajućim zabavnim programima i još mnogo raznovrsnih sadržaja. Dubai je poput muzeja na otvorenom koji nudi najbolje primjerke moderne arhitekture – Burj Khalifa, Burj Al Arab, Dubai Mall, fontana Dubai, Dubai Miracle Garden, potok itd. Grad također nudi atrakcije kao što su avanturistički sportovi na vodi i zatvoreno skijalište od 22.500 četvornih metara.