Nagradni natječaji

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/vhosts/place2go.org/place2go.hr/index.php on line 204

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/vhosts/place2go.org/place2go.hr/index.php on line 205
Početna > Nagradni natječaji > Damir Cvijić - Kuba (Varadero i Havana)

Damir Cvijić - Kuba (Varadero i Havana)

S ekipom sam odlučio da pobjegnemo iz zime u toplije krajeve. Razmišljali smo želimo li avionske karte za Havanu ili Varadero. Svi smo glasali za Varadero zbog divnih pješčanih plaža, a i onako smo planirali otići i do Havane.

Let nam je trajao otprilike 12 sati od Frankfurta do Varadera. Čim izađete s aerodroma ispred čeka otprilike 20 - 30 taksista s kojima se obavezno morate cjenkati i spuštati cijenu što niže možete za prijevoz s taksijem do hotela. Tako smo mi od početne cijene od 45 cuc-a (cca 45 eur) spustili do 35 i kada smo skužili da njih zadnjih 5 ne žele spustiti ispod te cijene, pristali smo.
Došli smo u hotel koji smo unaprijed rezervirali. Hotel je imao 2 zvjezdice, a nama je cilj bio da hotel ne platimo puno ionako smo planirali stalno biti vani.
Varadero je turističko mjesto koje je udaljeno od Havane oko 130 km, 20 km se protežu pješčane plaže koje su zaista predivne. Na plaži smo uživali, šetali se, pili koktele ( Mojito, Pina Coladu, Cuba Libre).

U Varaderu smo se obožavali šetati i promatrati njihove divne stare aute. Sve stare aute voze taksisti koji vam stalno trube i žele vas prevesti gdje trebate. Bilo nam je fascinantno vidjeti kako ljudi žive, to su skroz male kućice u kojima čim otvore vrata vidite sobu u kojoj imaju kauč, televizor i skuter, sve u jednoj sobici. Većina njih dila s Kubankama (Cohibe, Monte Cristo..) pa vas pozovu u stan i onda vam pokušavaju prodati barem neke. Iskreno isplati se uzeti od njih jer prodaju duplo jeftinije nego u dućanu, a još ako se znate cjenkati onda prođete još bolje. O rumu da i ne pričam, 700 ml oko 4 cuca. Kokteli su oko 2 cuca (2 eur) što je jako jeftino u odnosu na cijene koktela kod nas.

Jedan dan odlučili smo otići do Havane. Otišli smo do autobusnog kolodvora kako bi provjerili koliko dođe bus do Havane. Po osobi je 20 cuc, ali zato dok vi dođete do kolodvora zastavi vas 5-6 ljudi koji će vas voziti do Havane a i bit će vam vodiči i voziti vas gdje god želite. Cjenkali smo se i na kraju spustili cijenu na 25 cuc po osobi. Autobus vas ostavi u Havani na jednom mjestu i ne možete baš puno toga vidjeti za jedan dan. Jedan pregovara koji najbolje govori engleski, te dogovori da će vas pokupiti malo dalje od hotela ( jer plaćaju kazne ako vas voze, a nisu taksisti).
Na putu do Havane stali smo u Mirador de Bacunayagua gdje je navodno najbolja Pina Colada. Kada sam ju probao nisam osjetio rum. Dečki koji su nas vozili rekli da uzimaš sam i stavljaš ruma koliko želiš u Pina Coladu. Valjda je to zato najbolja Pina Colada.

Prvo smo došli u stari dio Havane. Čitao sam što bismo sve mogli obići, te sam zapamtio neka zanimljiva mjesta. Tako sam zapamtio za kavu O Reilly i kada smo se šetali sasvim slučajno smo došli do tog kafića i obavezno popili kavu i svatko od nas je naručio kilu kave da nam samelju. Nismo niti razmišljali koliko će to trajati. Sjećate li se prije onih starih aparata u dućanima za mljevenje kave? Ne znam da li to više i postoji kod nas. Čekali smo cijelu vječnost, ali isplatilo se. Svima kojima smo poklonili kavu su bili oduševljeni.

Pročitao sam da će se starije Kubanke koje su obučene u šareno slikati s vama, ali će tražiti novac za fotografiranje. Naišli smo na dvije preslatke Kubanke koje su se fotkale s nama. Čak smo i pusice dobili, poslije toga svaka je tražila po 1 cuc što smo im i dali naravno.

Bili smo u kući čokolade, jer sam ovim dečkima koji su nas vozili govorio da želim vidjeti Kid Chocolate – gdje se održavaju box borbe u Havani, a oni su me krivo shvatili, ali nema veze pojeli smo i veoma ukusne čokolade. Ali kasnije ćemo doći i do onog Kid Chocolate-a kojeg sam ja želio vidjeti. Vidjeli smo Katedralu, bili smo na Plazi Vieji, u Muzeju revolucije, Memorial Granma. Kada smo krenuli prema Trgu Revolucije vozili smo se šetnicom Malecon i tada je padala kiša tako da nemam niti jednu fotku sa šetnice što sam želio, ali je valjda tako trebalo biti. Da smo se tu zaustavili ne bismo se slikali sa zastavom na Trgu Revolucije prije nego što je pala.

Došli smo na Trg Revolucije fotkali se i fotkali i tek na zadnjoj slici sam shvatio da je pala zastava. U tom trenutku je došlo mnogo turista koji su, još dok su izlazili iz busa, vidjeli zastavu, a kada su došli i htjeli se fotkati, shvatili su da više nema zastave. Bili su totalno razočarani. Tako da mi je draže što je kiša padala na šetnici, jer je zastava čekala nas da se fotkamo, a onda je pala. Zaista sve ima svoje „zašto“ baš u tom trenutku trebamo biti na nekom drugom mjestu.

Nakon tog čudnog događaja sa zastavom nastavili smo dalje. Parkirali smo se kod Capitolia i nakon fotkanja ispred njega, pogledam preko ceste i vidim Kid Chocolate gdje su se uvijek održavali svi veliki boksački mečevi. Malo sam bio tužan jer je bilo zatvoreno i nismo mogli pogledati barem boksački trening.

Vratili smo se u Varadero na još par dana odmora i ono što smo vidjeli i doživjeli u 10-ak dana što smo bili na Kubi ostat će mi u najljepšem sjećanju.

Ovo putovanje je fenomenalno utjecalo na moj život. Više razmišljam o nekim stvarima i događajima nego prije. Nešto neopisivo je kada zimu odjednom zamijenite za ljeto. Kada na putovanju doživite mnoga lijepa iskustva za koja niste niti mogli pomisliti da ćete ih doživjeti. Kada odjednom u svom životu želite još više tih događaja i iskustava. I jednostavno Život mi je postao sa svakim putovanjem sretniji, uzbudljiviji, zanimljiviji i želim što više toga… putovanja!

Letite s Emiratesom!

Sustav za zabavu na letu ice

Emirates nudi jednu od najopsežnijih i najsuvremenijih usluga na letu, nagrađivani sustav zabave, ice. Ovaj sustav podrazumijeva 4.000 kanala zabave na zahtjev, uključujući filmove, glazbu i televizijske programe iz cijelog svijeta. Uz to, dostupan je raznolik sadržaj poput specijaliziranih kanala Emirates Food and Wine channels, stručnih tečajeva LinkedIn Learning koji pokrivaju teme Leadership, General Management i Marketing, kao i tečajeva jezika uTalk koji nude lekcije za korisnike koji žele svladati novi jezik. Putnici također mogu kreirati vlastite liste glazbe, filmova i emisija putem aplikacije Emirates app prije leta i sinkronizirati ih sa svojim sjedalima. Emirates je oduvijek bio inovator unutar industrije pa je tako zrakoplovna kompanija 1992. godine prva instalirala TV ekrane na svakom sjedalu u svim zrakoplovima u svojoj floti. Danas je 175 zrakoplova opremljeno televizorima koji nude prijenos sportskih turnira i vijesti u stvarnom vremenu, a uz to putnici mogu uživati u do 20 MB besplatnog Wi-Fi prometa u svim klasama.