Nagradni natječaji

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/vhosts/place2go.org/place2go.hr/index.php on line 204

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/vhosts/place2go.org/place2go.hr/index.php on line 205
Početna > Magazin > Broj 47 > Riječ urednice

Riječ urednice

Kad se osvrnem na svoja protekla putovanja, na dužinu i opseg njihova planiranja prije polaska, bilo je doista svakakvih situacija. Primjerice, kad sam išla u Miami i na krstarenje Karibima, u srijedu sam saznala za put i uspjela iskemijati da krenem u ponedjeljak; nasuprot tome, put u New York osmišljavan je 8 mjeseci unaprijed. Išla sam na press putovanja a da nisam poznavala većinu svojih suputnika, na destinacije za koje nisam unaprijed znala gdje ću spavati te na mjesta za koja nisam znala koliko ću ostati. Ali nikad mi se još nije desilo da idem na put, a da ne znam KAMO.
Sve do ove jeseni i putovanja povodom djevojačke zabave koju je organizirala bride2be, odlučivši nas počastiti nečim posebnim, budući da živi u Austriji i ne viđamo se koliko bismo željele. Ivine
su upute bile prilično šture – idemo na vikend od petka do nedjelje, temperature su 20-ak stupnjeva, nemojte puno pakirati jer unajmljujemo auto, a pet nas je. E da, prelazimo granicu i trebaju joj brojevi naših osobnih radi smještaja. Dok smo nas četiri skoro pa šestarom crtale krugove po karti od Zagreba pa preko regije, smišljajući različite opcije road-tripa za vikend te mjesecima prije puta izluđivale Ivu pitanjima kamo idemo, ona je ostala čvrsta pri odluci da sve bude Überraschung! Bilo je doista ludo pakirati se a ne znati kamo ideš. Stvarno čudan osjećaj!
A još čudnije bilo je tražiti godišnji, obavijestiti dečka, a onda i mamu. Kako to misliš – ne znaš kamo ideš?

Dan prije puta našle smo se na sleepoveru i mrcvarile Ivu nagađajući idemo li u Beograd, Sarajevo, Milano ili Budimpeštu. Nadajući se da ćemo napokon saznati kompletan plan, u 5 ujutro ukrcale smo
se u auto, budno prateći oznake uz cestu. Nakon prvih sat vremena polako smo se opustile i naizmjence dremuckale sve dok Petra broj 2, u ovom scenariju suvozačica, nije počela uzbuđeno cijukati i hopsati jer smo upravo skrenule prema ljubljanskoj zračnoj luci.

Znači, letimo! Ali kako, kamo... u glavi nam je kuhalo od uzbuđenja i svih mogućih scenarija koje je ovo putovanje uključivalo. Nismo mogle vjerovati. Brzinsko prepakiravanje i izbacivanje svega što ne može u hand luggage, u garaži aerodroma, zatim povratak u zračnu luku i proučavanje letova, kako bismo saznale koji avion polijeće u 9.00.

Napokon smo riješile misterij – idemo u Amsterdam! Uslijedila su tri dana prepuna uzbuđenja, smijeha, sreće i zabave. Taj high osjećaj pratio nas je i tjednima kasnije.

Hvala ti Gee, Moržice će ovo pamtiti zauvijek!