Istinska elegancija novog Givenchy Gentleman mirisa
Što je gospodin? Za Givenchy postoji jednostavan odgovor: „Prava elegancija znači prigrliti tko si ti i briga za druge“ – Hubert de Givenchy.
Dobri maniri nisu promjenjiv pojam: ono što je vrijedilo jučer, vrijedi danas i nesumnjivo da će vrijediti sutra. S ove točke gledišta, Hubert de Givenchy je bezvremeno utjelovljenje savršenog gospodina. Pod njegovim utjecajem, brend je uvijek zauzimao suptilan pristup muževnosti, pronalazeći ravnotežu između snage i nježnosti.
GOSPODIN U SRCU
Zato je potpis Gentleman Givenchy mirisa onaj nježnog čovjeka: eksplozivan susret delikatnog cvijeta i moćnog drveta, simbolizirajući čovjeka koji zavodi svojim kontrastima. Ništa ne može biti poželjnije od njegovog jedinstvenog načina da bude istovremeno hrabar, asertivan i pažljiv. Danas Givenchy dodaje potpuno novo poglavlje u povijesti mirisnog opusa. Predstavljaju Gentleman Givenchy Eau de Toilette Intense: krajnje zarazna interpretacija irisa, kao i zapanjujuća komunikacijska kampanja s ekskluzivnim umjetničkim portretom Huberta de Givenchyja. Još jednom, Gentleman Givenchy izaziva kodekse, s obnovljenim osjećajem bunta i elegancije.
OSEBUJAN EKOLOŠKI DIZAJN
Elegantna i svevremenska, bočica Gentleman Givenchy mirisa poprima noćno plavu nijansu. Duboka nijansa koja pobuđuje misteriju, kao i izvjesnu plemenitost srca. Odjevena gradacijom boja, ova bočica bez presedana obgrljena je vrpcom na kojoj je utisnut srebrni logotip. Isti detalj ukrašava kutiju, koja je također potpuno plava. Za ekološki odgovorniji pristup, oblik bočice je bio redizajniran kako bi se drastično smanjila količina stakla potrebna za njegovu proizvodnju (-16% za verziju od 60 ml, -30% za 100 ml). Što se tiče vanjske ambalaže, prisutan je karton koji se može reciklirati i dolazi iz održivog upravljanja izvora, njegova naljepnica preporučuje recikliranje. Dakle, elegancija ovog novog dizajna nadilazi njegovu estetiku.
OPOJNA SVJEŽINA
Drvenasto, cvjetni i aromatični, miris Eau de Toilette Intense stvorili su Nathalie Lorson i Olivier Cresp. Poput crvene niti, iris i dašak drvenastih nota ponovno se susreću. Ovaj put, plavi iris i drvo cedra u srcu su asertivno muška kompozicija. Osvježavajući, puderasti aspekt se izvanredno suprotstavlja neodoljivoj snazi. Koje su sastojke parfumeri odabrali kako bi pojačali ovu mirisnu senzaciju? Bosiljak sa svojim zelenim, aromatičnim nijansama i kardamomom uz plavi iris, upečatljivo pojačava živost i blistavost. Svojom profinjenom elegancijom, čempres pruža dugotrajnost svježini i povezuje se s drvenim notama cedra. No, cedar također odiše mliječnim aspektima, uzvišen toplim omotačem kumarina, koji osigurava djelovanje šarma.
PORTRET GODPODINA
Elegancija je bezvremena. Pa zašto ne proslaviti i originalnog gospodina, Huberta de Givenchyja? Nova komunikacijska kampanja poprima zapanjujuće kreativni pristup. Najpoznatiji fotografski portret Huberta de Givenchyja, koji je uslikan 1975. godine kada je stvoren prvi Gentleman miris, jedinstveno je reinterpretiran. Naslikan je kistom i matricom, poput ulične umjetničke kompozicije. Aristokratski duh u potpunosti je izražen u ovom odavanju počasti samom osnivaču brenda: njezino moderno izvršenje utjelovljuje i šik i odvažne aspekte Givenchy brenda.

Broj tiskanog izdanja
Postanite i vi naš suradnik!
Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17
Telefon: +385 1 4618898
Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati
PIŠITE NAM