Održana sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice

Održana je 71. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice. Članovi vijeća su, uz prisustvo ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac i direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, usvojili prijedloge odluka o raspisivanju javnih poziva za izbor agencija za zakup medija na inozemnim tržištima u 2021. godini. Isto je učinjeno i za izbor PR agencija za provođenje međunarodnih promotivnih aktivnosti i aktivnosti na društvenim mrežama u idućoj godini.

„Dosadašnje brojke pokazale su nam da uz zajedničku suradnju dionika u sustavu možemo ostvariti zavidne rezultate. Pred nama je izazovno razdoblje. Kao i dosad, ovisno o epidemiološkoj situaciji i trendovima u svijetu putovanja, naša komunikacija i promotivne aktivnosti zahtjevat će veću prilagodljivost, intenzivnije kampanje i drugačiju komunikaciju s turistima. Hrvatska je u svijetu prepoznata kao sigurna turistička destinacija. Izrazito nam je važna naša suradnja s partnerima na međunarodnom tržištu kako bi maksimalno iskoristili poziciju koju smo izgradili tijekom ovih ljetnih mjeseci“, poručila je ministrica Brnjac.

„U idućoj turističkoj godini očekuje iznimno neizvjesna situacija koja će zahtijevati fleksibilnost te brzu prilagodbu novonastalim okolnostima. Od presudne važnosti bit će intenzivna komunikacija na odabranim i za hrvatski turizam najvažnijim inozemnim tržištima. Tako će do naših ciljnih javnosti doći točna, precizna i potpuna informacija. Želja nam je da ukupna hrvatska turistička ponuda i dalje bude vidljiva i prepoznatljiva na međunarodnom tržištu. Za uspješnu implementaciju jedinstvene komunikacijske strategije, posebice u zahtjevnoj godini koja nas očekuje, važna je podrška međunarodnih agencija“, zaključio je direktor Staničić.

Ciljana tržišta

Javni pozivi za izbor agencije za zakup medija na inozemnim tržištima u 2021. godini, odnosno za izbor PR agencije za provođenje međunarodnih PR aktivnosti i društvenih medija. U 2021. godini u fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice bit će tržišta kao što su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Velika Britanija, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska i Slovačka. Naime, riječ je o tržištima koja su u ovoj godini, uslijed globalne pandemije korona virusa, ostvarila najbolje rezultate. Također su se istaknula kao primarna tržišta na koja je u idućoj godini potrebno usmjeriti veći dio marketinških aktivnosti.

Članovi Turističkog vijeća usvojili su i prijedlog Poziva za iskazivanje interesa za provedbu promotivnih kampanja sa strateškim partnerima na inozemnim tržištima u 2021. godini. Riječ je o programu putem kojeg Hrvatska turistička zajednica provodi marketinšku suradnju sa strateškim partnerima. Primjer su turoperatori i prijevoznici koji u 2021. godini planiraju programe putovanja za Hrvatsku s inozemnih tržišta. Rezultat ovakvih suradnji su promotivne kampanje koje se provode na inozemnim tržištima u suradnji sa strateškim partnerima i turističkim zajednicama.

Marketinške kampanje u jesenskom razdoblju

Članovima Turističkog vijeća predstavljen je i plan provedbe marketinških kampanja na inozemnim tržištima kroz listopad i studeni. U tom razdoblju Hrvatska turistička zajednica planira održavati vidljivost kroz dodatne marketinške kampanje. Cilj tih aktivnosti je produljenje turističke sezone te poticanje dolaska turista i tijekom jeseni. Pritom će fokus biti na teritorijalno bližim tržištima za koja se pokazalo da mogu najbolje reagirati na promotivne poruke. Same kampanje bit će orijentirane na promociju nautičkog turizma, nacionalnih parkova i parkova prirode. Promicat će se i hrvatska kontinentalna ponuda s naglaskom na proizvode kulture, prirode i eno-gastronomije.

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr