Kristjan Staničić: Pred nama su mjeseci u kojima će se intenzivirati turistički promet

Pandemija korona virusa uzrokovala je brojne promjene u globalnoj turističkoj industriji. Prema vašem mišljenju, koje prednosti ima hrvatski turizam u odnosu na ostale zemlje?

Pandemija je donijela brojne promjene u cjelokupnoj turističkoj industriji pa će u idućem razdoblju veliki naglasak biti stavljen na poštivanje higijenskih i svih ostalih propisanih mjera opreza. U skladu s promijenjenim okolnostima snažnije smo se orijentirali na gostoprimstvo i brigu za gosta, a veći fokus stavili smo na susjedna i bliska srednjoeuropska tržišta. Naša zemlja obiluje prekrasnom i očuvanom prirodom, brojimo mnogo plaža, uvala, šetnica, preko 1000 otoka, planinarskih i biciklističkih staza te drugih sadržaja poput smještajnih objekata i kampova koji našim gostima u ovim trenucima mogu pružiti prijeko potreban osjećaj sigurnosti. Također, imamo povoljnu epidemiološku situaciju, sigurna smo zemlja i spremni za prijem gostiju. Trenutno u Hrvatskoj dnevno boravi oko 240.000 gostiju i rijetka smo zemlja u Europi koja se može u ovom trenutku pohvaliti turističkim prometom.

Što Hrvatska turistička zajednica komunicira kroz svoje kampanje tijekom ove novonastale situacije?

Komunicirali smo cijelo vrijeme pandemije, vrlo intenzivno i to s različitim sadržajima i porukama. Prije pokretanja oglašivačkih kampanja osnovni komunikacijski kanal s tržištima bile su nam društvene mreže. S intenzivnim kampanjama oglašavanja krenuli smo početkom lipnja na sedam ključnih europskih tržišta kojima je Hrvatska lako dostupna automobilima i koje imaju sličnu epidemiološku situaciju kao i mi. Kampanje su pokrenute na tržištu Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, a ovih dana krećemo i sa velikom promocijom u Nizozemskoj, Belgiji, Švedskoj, Norveškoj, Švicarskoj, Francuskoj, Italiji, ali i prema domaćem tržištu. Također, u suradnji s našim predstavništvima diljem svijeta, kontinuirano informiramo brojne partnere i turiste o dobroj epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj, što je trenutno jedan od presudnih faktora u privlačenju gostiju.

Što očekujete od ostatka turističke godine?

Prema našim procjenama, do kraja ove godine očekujemo da ćemo ostvariti do 30 posto turističkog prometa ostvarenog tijekom prošle rekordne godine. Pred nama su mjeseci u kojima će se intenzivirati turistički promet i svi skupa se moramo potruditi iznijeti ovu turističku godinu najbolje što možemo. Na svima nama, i domaćinima i turistima je da se ponašamo odgovorno i pridržavamo svih propisanih epidemioloških mjera. Apeliram u ime svih dionika hrvatskog turizma te u svoje osobno ime – budimo odgovorni.

Gdje uobičajeno provodite svoj godišnji odmor i kako ga planirate provesti ove godine?

Svoj godišnji odmor već godinama provodim uglavnom na Rabu, gdje u krugu svoje obitelji najbolje „punim baterije“ za sve nadolazeće izazove, kako na poslovnom, tako i na privatnom planu. Ono što me posebno opušta je more i ribolov na barci, tako da se nadam da ću, unatoč brojnim obvezama, uhvatiti barem mali komadić ljeta te zajedno sa suprugom i sinom Lukom uživati u jedinstvenim ljepotama rapskih plaža.

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr