Blizu grada, blizu srca – nova kampanja TZ grada Zagreba i Zagrebačke županije
Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije zajedno su kreirale posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca / Around Zagreb“. To je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.
Zajednička destinacijska promidžba
„Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske kampanje TZZŽ i TZGZ. Za razliku od naših dosadašnjih aktivnosti u kojima TZGZ ciljano promovira određeni turistički proizvod (Festival svjetla Zagreb, zdravstveni turizam, ljetna događanja u Zagrebu, itd.), kampanja „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“ je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Ideju o zajedničkoj promociji, o kojoj smo već neko vrijeme pregovarali s kolegama iz TZZŽ, uspješno smo realizirali s dolaskom gospođe Alilović i drago mi je da sada partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije, Slovenije, BIH, a, naravno, i u drugim dijelovima Hrvatske. Skrećemo pažnju i na nove web stranice koje su posebno kreirane za našu kampanju. Daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene.“,
izjavila je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.
Uspješno partnerstvo
„Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima. Obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju. Sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera. Sigurni smo kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb. “,
poručila je direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović.
Promocija raznolike turističke ponude
Ističemo, kampanja TZGZ i TZZŽ „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. U tom smislu će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine. Podsjećat će ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna.
Broj tiskanog izdanja
Postanite i vi naš suradnik!
Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17
Telefon: +385 1 4618898
Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati
PIŠITE NAM