Poštujući upute Stožera civilne zaštite i Vlade RH, Croatia Airlines kontinuirano smanjuje planirani opseg letenja

 

Zbog izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom koronavirusa u svijetu i Republici Hrvatskoj, Croatia Airlines od 10. ožujka kontinuirano smanjuje planirani opseg reda letenja.

Nakon što je Stožer civilne zaštite donio Odluku o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u RH, Croatia Airlines posljedično je obustavio sve letove unutar Hrvatske od 25. ožujka do 19. travnja ove godine. S početkom ljetnog reda letenja, koji vrijedi od jučer (29. ožujka) cjelokupni opseg letenja sveden je na obavljanje izravnih letova iz Zagreba u Frankfurt, Bruxelles, Amsterdam i London Heathrow kako bi se i dalje osigurala povezanost Republike Hrvatske s Europom i ostatkom svijeta, a istodobno omogućio povratak hrvatskih građana u domovinu te odlazak inozemnih državljana u njihove matične zemlje. Na taj način nacionalni avioprijevoznik pruža i dodatnu podršku zaštiti cjelokupnog javnozdravstvenog sustava u državi. Pritom je važno istaknuti da su moguće i dodatne ad hoc izmjene u već reduciranom planu letenja, ovisno o razvoju epidemiološkog stanja u Republici Hrvatskoj i inozemstvu te preporukama hrvatskih i svjetskih javnozdravstvenih vlasti.

Croatia Airlines i u ovim izvanrednim okolnostima prioritet daje putnicima, kojima su i nadalje dostupni telefonski brojevi Kontakt centra 072 – 500 505,  0800 – 7777 i (01) 6676 555 te email contact@croatiaairlines.hr  Osim toga, na internetskim stranicama tvrtke www.croatiaairlines.hr redovito se objavljuju informacije o letovima koji se planiraju obaviti, kao i sve ostale važne informacije za putnike. Treba naglasiti da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni u skladu s prilagođenim pravilima koja je tvrtka, kao znak dobre volje prema putnicima, donijela zbog epidemije koronavirusa. Osobito je važno napomenuti da svi putnici trebaju kontaktirati prodajna mjesta Croatia Airlinesa prije datuma planiranog putovanja, što je osnovni preduvjet za dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije.

Zbog opsežnih i konstantnih promjena u redu letenja, obavijest putnicima o otkazivanju leta može stići sa zakašnjenjem te, u rijetkim slučajevima, izostati. Croatia Airlines stoga poziva putnike da navedene informacije prate i na kompanijskoj web stranici i da se o statusu svog leta informiraju neposredno prije putovanja, s obzirom na okolnosti, a kako bi osigurali sve potrebne informacije na vrijeme.

 

Istodobno, kompanija je u razdoblju siječanj – travanj 2019.g. zabilježila i rast ukupnoga putničkog prometa za 3 posto. U tom je razdoblju ukupno prevezeno 518.557 putnika uz prosječnu popunjenost putničke kabine od 69,1 posto.

S obzirom na povoljan booking i potražnju, nastavak pozitivnog putničkog trenda očekuje se i u preostalom dijelu godine, a osobito tijekom turističke sezone u kojoj će zrakoplovi Croatia Airlinesa izravno letjeti u 38 odredišta u 24 europske države.

Sukladno postojećim pokazateljima, ove se godine u zrakoplovima očekuje oko 5 posto više putnika u odnosu na 2018. godinu u kojoj je prevezeno rekordnih 2,168.863 putnika.

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr