PUTNICI PONOVNO NAGRADILI ZRAČNU LUKU FRANJO TUĐMAN VISOKIM OCJENAMA KVALITETE USLUGE

Putnici i korisnici usluga Zračne luke Franjo Tuđman još jednom su prepoznali i visokim ocjenama nagradili zračnu luku, kroz redovito istraživanje kvalitete usluga ACI/ASQ (Airports Council International/Airport Service Quality).

Prema tom istraživanju zagrebačka zračna luka je, nakon nagrade za 2018. godinu, ponovno proglašena najboljom zračnom lukom u Europi u grupi zračnih luka veličine od 2 do 5 milijuna putnika godišnje (Best Airport in Europe by Size and Region) u 2019. godini.

Ovo iznimno postignuće svjedoči o važnosti i predanosti izvrsnosti u pružanju usluga putnicima koju su svi u Zračnoj luci Franjo Tuđman postavili kao prioritet u svom svakodnevnom radu i poslovanju.

Izuzetno smo ponosni na činjenicu da smo od strane putnika i korisnika usluga ponovno prepoznati i nagrađeni kroz istraživanje ACI/ASQ, u jedinstvenoj anketi kojom se mjeri zadovoljstvo putnika uslugama zračne luke, te drugu godinu za redom proglašeni smo najboljom zračnom lukom u Europi, u grupi zračnih luka od 2 do 5 milijuna putnika.  Nagrada zračnoj luci Franjo Tuđman dolazi u vrijeme neposredno prije treće godišnjice otvorenja novog putničkog terminala, kroz koji je od otvorenja prošlo gotovo 10 milijuna putnika.  Ove nagrade nas iznimno vesele, a i obvezuju da nastavimo našim putnicima i korisnicima pružati još kvalitetniju i bolju uslugu“, izjavio je Huseyin Bahadir Bedir, predsjednik Uprave Međunarodne zračne luke Zagreb.

ACI je danas, 9. ožujka 2020. godine, u svom sjedištu u Montrealu u Kanadi, objavio dobitnike ASQ nagrada koje se dodjeljuju za kvalitetu usluga u zračnoj luci. ACI/ASQ program prepoznaje zračne luke diljem svijeta koje prema mišljenju putnika pružaju najbolje aerodromske usluge i iskustvo putovanja.

Zračna luka Franjo Tuđman je prema ACI ASQ istraživanju nagrađena 3 godine za redom:

  • zračna luka s najvećim unapređenjem u Europi (Most Improved Airport),
  • najbolja zračna luka u Europi u grupi zračnih luka veličine od 2 do 5 milijuna putnika godišnje (Best Airport in Europe by Size and Region)
  • najbolja zračna luka u Europi u grupi zračnih luka veličine od 2 do 5 milijuna putnika godišnje (Best Airport in Europe by Size and Region)

 The Airport Service Quality (ASQ) program je ocjenjivanja kvalitete usluga zračnih luka te vodeći svjetski program za tzv. Benchmarking, mjerenje zadovoljstva putnika kroz 37 ključnih pokazatelja uspješnosti. Provode ga certificirani ASQ agenti koji intervjuiraju putnike u zračnim lukama, putem specijaliziranog ACI/ASQ upitnika.

Nagrađenim zračnim lukama dodijelit će se plakete na svečanoj ceremoniji dodjele nagrada (ASQ Awards Ceremony) koja će se održati tijekom ACI svjetskog summita o korisničkom iskustvu (ACI Customer Experience Global Summit) u Krakowu u rujnu 2020 godine.

Fotografije: Josip Škof

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr