Nova mobilna aplikacija

 

Croatia Airlines, hrvatski nacionalni prijevoznik i član udruge Star Alliance, u povodu 30. obljetnice provodi mnoge aktivnosti kako bi dodatno unaprijedio kvalitetu usluge, među kojima se izdvaja redizajnirana i osvježena mobilna aplikacija za uređaje s iOS i Android operativnim sustavom. Unaprijeđena verzija mobilne aplikacije rezultat je znanja i truda internoga digitalnog tima Croatia Airlinesa uz podršku vanjskog partnera, a dostupna je na čak četiri jezika – engleskom, njemačkom, francuskom i hrvatskom. Atraktivnoga, elegantnoga, suvremenoga i korisniku u potpunosti prilagođenog dizajna, osvježena mobilna aplikacija Croatia Airlinesa putnicima odsad nudi još jednostavniju i bržu prijavu za let (check in), osobito zbog mogućnosti skeniranja osobnih dokumenta pri čemu svi podaci odmah postaju dostupni za korištenje, a istodobno ostaju pohranjeni za svaku kasniju prijavu. Osim toga, korisnici odsad mogu koristiti i opciju odjave s leta (check out) kao i mogućnost prijave više putnika za let. Funkcionalnost aplikacije dodatno je poboljšana opcijom praćenja statusa letova (flight status) u realnom vremenu, i to jednostavnim unosom broja leta, linije ili zračne luke, pri čemu korisnik dobiva informacije izravno iz operativnog sustava Croatia Airlinesa, dakle trenutni uvid u status svog leta. Naravno, aplikacija i dalje sadrži mnoge druge funkcionalnosti kao što su kupnja karte, pretraga reda letenja, pregled rezervacije, kao i ponude koji nadahnjuju na nova putovanja, informacije u vezi s dopuštenom količinom prtljage i posebnom prtljagom, uvjete putovanja s djecom ili kućnim ljubimcima te uslugama koje se nude tijekom leta. www.croatiaairlines.com „Istraživanje Reutersa pokazalo je da je povjerenje u medije palo s 44% na 42%, a povjerenje u vijesti na društvenim mrežama još je manje. Velike su razlike među zemljama: u Finskoj (59%), Portugalu (58%) i Danskoj (57%) povjerenje je veće od prosjeka, a najniže je u Mađarskoj (28%), Grčkoj (27%) i Južnoj Koreji (22%). Hrvatska je oko prosjeka s 40%, na razini Italije ili Velike Britanije. Želimo od vodećih ljudi medija čuti razloge takvog stanja kao i aktivnosti koje planiraju poduzeti kako bi se stanje popravilo“, najavljuje Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala. U prosjeku gotovo trećina ispitanika u istraživanju Reutersa aktivno izbjegava vijesti, tri postotna boda više nego prije dvije godine. Hrvatska je rekorder s 56% onih koji izbjegavaju vijesti, slijedi Turska s 55% i Grčka s 54%. Najmanje izbjegavaju vijesti u Japanu (11%) te Danskoj i Finskoj. Više od jedne četvrtine (28%) ispitanika u istraživanju Reutersa smatra da su izloženi prevelikoj količini vijesti, da ih se stalno bombardira različitim verzijama iste priče ili kontradiktornim komentarima. Gotovo 40% ih smatra da mediji previše negativno intoniraju vijesti. Najviše u Grčkoj, 59%, a u Hrvatskoj 51%. Uz ove rasprave na Weekendu će o aktualnim temama diskutirati više od 150 predavača i panelista, a u programu će uživati više od 5000 sudionika iz svih zemalja regije. weekend.hr/hr/

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr