Studena i #PrirodnoJa kampanja

Probij led, otkrij svoje prirodno ja! Ali zašto? Zašto se izložiti, pokazati ranjivost u današnjem
svijetu koji kao da nikad nije bio manje tolerantan prema različitima? Zašto nam svi govore da
iziđemo iz zone komfora; nije li komfor po definiciji dobra stvar? Zašto pokazati svoje pravo lice,
svoje prirodno ja, ako nam je lagodnije i lakše prikazivati sliku koju drugi od nas očekuju? Kako
zadovoljiti tu kontradiktornost svijeta i društva prema kojem moramo biti iskonski i svoji, ali
trpjeti sankcije ako se odvažimo na prepustiti svome prirodnome ja? I što uopće sa svim tim
ima voda Studena? Upravo na ova teška, reklo bi se filozofska pitanja htjeli su u Studenoj
odgovoriti svojom „PrirodnoJa kampanjom i to uz pomoć fascinantnih žena i muškaraca koje
činjenica da žive po svojim pravilima nije učinila samoživima i sebičnima. Upravo suprotno, baš
ih je moć da spoznaju i prihvate svoje pravo lice učinila nesebičnim ljudima. Uzorima.

Nikša Farac, brend menadžer Studene izjavio je: „Prirodna izvorska voda Studena dobiva se iz
prirodnog izvora te u boci ostaje upravo onakva kakva je i na izvoru: nepromijenjenog, svježeg i
čistog okusa. To nam je poslužilo kao inspiracija za #PrirodnoJa kampanju, no nismo htjeli
isticati samo proizvod nego i vrijednosti koje on zastupa, a na koje smo jednako ponosni. Upravo
zato smo htjeli upoznati javnost s 20 ljudi koji žive koji pokazuju da je ako probiješ led samo
nebo granica i koji su zbog toga vječna inspiracija“

Nikša Farac, brend menadžer Studene izjavio je: „Prirodna izvorska voda Studena dobiva se iz
prirodnog izvora te u boci ostaje upravo onakva kakva je i na izvoru: nepromijenjenog, svježeg i
čistog okusa. To nam je poslužilo kao inspiracija za #PrirodnoJa kampanju, no nismo htjeli
isticati samo proizvod nego i vrijednosti koje on zastupa, a na koje smo jednako ponosni. Upravo
zato smo htjeli upoznati javnost s 20 ljudi koji žive koji pokazuju da je ako probiješ led samo
nebo granica i koji su zbog toga vječna inspiracija“

Studena je upravo ove priče uz još desetak jednako inspirativnih marljivo prikupljala u sklopu
kampanje #PrirodnoJa te ih potom objavila u istoimenoj knjizi koja je upravo predstavljena
javnosti. Neki među nama, naročito oni specijalizirani za liniju manjeg otpora reći će da su
Studena uzori previsoko postavili kriterije. I da, što ako nisam dovoljno pustolovan, dovoljno
iskrena, znatiželjan, uporna? Ako nisam dovoljno gipka za gimnastičke figure ili dovoljno hrabar

da ljude spašavam iz gorućih zgrada? Upravo suprotno, u tome i je ljepota #PrirodnoJa
kampanje; nije zamisao oponašati tuđe #Prirodno ja, nego pronaći svoje. Jer u konačnici biti
ono što jesi najbolji je odgovor.

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Broj tiskanog izdanja

Volite putovati i čitati o putovanjima?

Postanite i vi naš suradnik!

Pošaljite nam vaše fotografije i tekstove e-mailom ili donesite osobno u redakciju.
Najbolje reportaže ćemo objaviti i nagraditi.

Izjava o privatnosti

 Redakcija: 10000 Zagreb, Kosirnikova 17 

Telefon: +385 1 4618898

Radno vrijeme: radnim danom 9-16 sati

PIŠITE NAM

Vaša mišljenja, komentari, kritike i pohvale su nam važne kako bi magazin PLACE2GO postao još bolji. Stoga se veselimo svakom pismu koje primimo od naših čitatelja. Pišite nam na info@place2go.hr